Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Gisteravond ben dacht ik een Mr. Whoopie gezien te hebben ik weet niet 100% zeker dat het m' was, maar ik ga er wel van uit. Reageren
Cenzy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Mr . Whoopi ? is dat zo'on ijskraamwagentje ? dat kom ik contstant tegen Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik zie de Mr. Whoopie ook nauwelijks. Maar veel van bovengenoemde voertuigen kom ik regelmatig tegen (ik heb een garage vol met Turismo's ). Reageren
GTA Monster Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Éen: Jester Twee: Windsor Drie: Infernus Vier: Turismo Vijf: Cheetah Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Voor mij is ook de sandking zeldzaam.Ik heb hem een keer zien rijden in de desert.Ook pas 1 keer hoor. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dan heb je echt geluk gehad want de Sandking zie je zelden. Ik zou hem dan gelijk in je Garage zetten. Ik heb gisteren een Jester tegen ge komen in Los Santos in de buurt Rodeo. Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 De Faggio kan je ook tegen komen in de missie Ice Cold Killa, waar je Jizzy moet vermoorden en z'n telefoon moet pakken, als je dan van te voren zijn Broadway (pimp-mobiel) opblaast vlucht hij op een Faggio. Daarnaast staat er een Faggio naast de Burger Shot voor de courier-missie (LV) zodat die Burger Shot een asset wordt, dus de Faggio vind ik niet zo zeldzaam. Sorry voor de late reactie, maar IK heb de Faggio bijna nooit in SAN FIERRO gezien. Ik heb het niet echt over Las Venturas. Maar meningen verschillen he! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hotknife. Ik dacht, die krijg je enkel door rijschool. En toen deed k een keer vigilante, en moesgt ik er drie achtervolgen... Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb toenet een Jester gezien Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik vraag me af wat jullie zo zeldzaam vinden aan de Turismo, die kom ik namelijk best vaak tegen. Reageren
Twankala Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De titel zegt het al, welke zeldzame voertuigen ben jij al eens tegengekomen? Ik ben de Mr. Whoopi gewoon op straat tegengekomen, zonder cheats!En welke zeldzame voertuigen ken je? Ik zeg niets ik wacht antwoord af . Met de zoekfunctie niets gevonden. Laatst ben ik 'n nieuw spel gestart om het H.I.U. voor het eerst te onderzoeken omdat ik op de PS2 niet op de normale manier toegang heb tot de SF-tattoo-shop. Nadat ik weer terug was in de 'normale' wereld kwam ik voor het eerst 'n Windsor tegen. Ik weet niet of dit een zeldzame auto is maar het was voor het eerst dat ik 'm tegenkwam in het spel. Daarnaast zou ik ook graag de Turismo tegen willen komen maar dat is nog niet gebeurd (heb er wel 1 gekocht middels import). Ik ben een aantal keren de Mr. Whoopie tegengekomen plus de hotdogkraam... P.S. Bij het laden van de links slaat m'n pc vast ... ik kom de mister whoopie echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl vaak tegen!!! hij is alles behalve zeldzaam, net zoals de hotdog kraam ik weet ook niet of die van mij heel zeldzaam is , maar ik zeg de bullit Reageren
Myxomatosis Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Weet iemand waar je de Phoenix tegenkomt?? Ik heb hem nog nooit gezien?? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik vindt de Cheetah ook aardig zeldzaam. In de vorige GTA's kwam ik hem zovaak tegen en kijk nu eens, heel weinig . hier een link naar de vindplaats http://nl.wikigta.org/index.php/Cheetah_lo..._San_Andreas%29 P.S. Zoals je ziet, alleen in Prickle Pine in Las Venturas Bewerkt: 10 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik kwam weleens in het centrum van San Fierro een Faggiotegen. Had ik nog nooit gezien. De Faggio kan je ook tegen komen in de missie Ice Cold Killa, waar je Jizzy moet vermoorden en z'n telefoon moet pakken, als je dan van te voren zijn Broadway (pimp-mobiel) opblaast vlucht hij op een Faggio. Daarnaast staat er een Faggio naast de Burger Shot voor de courier-missie (LV) zodat die Burger Shot een asset wordt, dus de Faggio vind ik niet zo zeldzaam. Hij vlucht dan niet op een Faggio, maar op een Pizzaboy. Er staat dan een Pizzaboy met Pizzabezorger buiten, en Jizzy slaat hem eraf en vlucht op de Pizzaboy. Ik vind bijna geen enkele voertuigen zeldzaam, ze zijn allemaal wel te krijgen via spawnplaats of import, de enige voertuigen die echt zeldzaam zijn zijn de SWAT Tank en Van, en misschien de Mr. Whoopee. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Cheetah rijdt erg veel in LV en soms ook op die weg langs de garage in SF Infernus is ook niet zeldzaam, ik zie er elke dag wel een aantal het lijkt me wel gaaf om een aantal Dunes op de weg tegen te komen De Mesa ben ik wel eens tegen gekomen, die zie ik niet zoveel Ook een Hustler Overigens kom je de Patriot vaak tegen bij de brandweer missies, wel grappig ik denk dat je dan met een towtruck of tractor die auto je garage in kan trekken zodat ie gemaakt wordt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.