Jump to content

Zeldzame voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteravond ben dacht ik een Mr. Whoopie gezien te hebben ik weet

niet 100% zeker dat het m' was, maar ik ga er wel van uit.

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

15

• _KoE_Mzungu

9

• MegaPilot

9

• sniper rifle

7

Geplaatst:

Ik zie de Mr. Whoopie ook nauwelijks. Maar veel van bovengenoemde voertuigen kom ik regelmatig tegen (ik heb een garage vol met Turismo's ^_^).

Geplaatst:

Voor mij is ook de sandking zeldzaam.Ik heb hem een keer zien rijden in de desert.Ook pas 1 keer hoor.

Geplaatst:

Dan heb je echt geluk gehad want de Sandking zie je zelden. Ik zou hem dan gelijk in je Garage zetten. Ik heb gisteren een Jester tegen ge komen in Los Santos in de buurt Rodeo. :Y

Geplaatst:
De Faggio kan je ook tegen komen in de missie Ice Cold Killa, waar je Jizzy moet vermoorden en z'n telefoon moet pakken, als je dan van te voren zijn Broadway (pimp-mobiel) opblaast vlucht hij op een Faggio. Daarnaast staat er een Faggio naast de Burger Shot voor de courier-missie (LV) zodat die Burger Shot een asset wordt, dus de Faggio vind ik niet zo zeldzaam.

Sorry voor de late reactie, maar IK heb de Faggio bijna nooit in SAN FIERRO gezien. Ik heb het niet echt over Las Venturas. Maar meningen verschillen he! ;)

Geplaatst:

Hotknife. Ik dacht, die krijg je enkel door rijschool.

En toen deed k een keer vigilante, en moesgt ik er drie achtervolgen... :bonk:

Geplaatst:
De titel zegt het al, welke zeldzame voertuigen ben jij al eens tegengekomen? Ik ben de Mr. Whoopi gewoon op straat tegengekomen, zonder cheats!

En welke zeldzame voertuigen ken je?

Ik zeg niets ik wacht antwoord af :puh: .

Met de zoekfunctie niets gevonden.

Laatst ben ik 'n nieuw spel gestart om het H.I.U. voor het eerst te onderzoeken omdat ik op de PS2 niet op de normale manier toegang heb tot de SF-tattoo-shop. Nadat ik weer terug was in de 'normale' wereld kwam ik voor het eerst 'n Windsor tegen. Ik weet niet of dit een zeldzame auto is maar het was voor het eerst dat ik 'm tegenkwam in het spel. Daarnaast zou ik ook graag de Turismo tegen willen komen maar dat is nog niet gebeurd (heb er wel 1 gekocht middels import).

Ik ben een aantal keren de Mr. Whoopie tegengekomen plus de hotdogkraam...

P.S. Bij het laden van de links slaat m'n pc vast :?...

ik kom de mister whoopie echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl vaak tegen!!!

hij is alles behalve zeldzaam, net zoals de hotdog kraam

ik weet ook niet of die van mij heel zeldzaam is , maar ik zeg de bullit

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik kwam weleens in het centrum van San Fierro een Faggio

tegen. Had ik nog nooit gezien. :D

De Faggio kan je ook tegen komen in de missie Ice Cold Killa, waar je Jizzy moet vermoorden en z'n telefoon moet pakken, als je dan van te voren zijn Broadway (pimp-mobiel) opblaast vlucht hij op een Faggio. Daarnaast staat er een Faggio naast de Burger Shot voor de courier-missie (LV) zodat die Burger Shot een asset wordt, dus de Faggio vind ik niet zo zeldzaam.

Hij vlucht dan niet op een Faggio, maar op een Pizzaboy. Er staat dan een Pizzaboy met Pizzabezorger buiten, en Jizzy slaat hem eraf en vlucht op de Pizzaboy.

Ik vind bijna geen enkele voertuigen zeldzaam, ze zijn allemaal wel te krijgen via spawnplaats of import, de enige voertuigen die echt zeldzaam zijn zijn de SWAT Tank en Van, en misschien de Mr. Whoopee.

Geplaatst:

Cheetah rijdt erg veel in LV en soms ook op die weg langs de garage in SF

Infernus is ook niet zeldzaam, ik zie er elke dag wel een aantal

het lijkt me wel gaaf om een aantal Dunes op de weg tegen te komen

De Mesa ben ik wel eens tegen gekomen, die zie ik niet zoveel

Ook een Hustler

Overigens kom je de Patriot vaak tegen bij de brandweer missies, wel grappig

ik denk dat je dan met een towtruck of tractor die auto je garage in kan trekken zodat ie gemaakt wordt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...