Jump to content

Zeldzame voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zag laatst een auto die op de clover leek aleen hij hoekiger

weet iemand welke het is ben dr niet ingewest

ik wil wete hoe die heet

>>> Door Bling: Hoogstwaarschijnlijk bedoel je de Tampa. :) <<<

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

15

• _KoE_Mzungu

9

• MegaPilot

9

• sniper rifle

7

Geplaatst:

jeeh ik zag net een scootertje

ik zie pas sinds gister turismo's... komt misschien omdat ik sinds gister pas in Las Venturas was (weliswaar voor de 5e keer) -ben nu weer bij End Of The Line voorbereidingen-

maar het is lastig te zeggen welke auto's zeldzaam is, want het verschilt opzich nog wel per persoon.

Is de roadtrain zeldzaam? Hij is in ieder geval neit veel voorkomend, maar in de desert kom je m nog wel ns tegen. Vandaag voor het eerst met deze savegame tegen gekomen

Geplaatst:

Echt zeldzame voertuigen zijn er niet volgens mij. Ik dacht tot gisteren dat de Stafford wel redelijk zeldzaam was, maar die blijkt in Prickle Pine (als ik het goed heb, op de kaart rechtsboven, boven de snelweg, dat wijkje daar) wel vaker voor te komen..

Geplaatst:

Ja meestal zie je de tanker, en is er geloof nog een, die er erg op lijkt.

Net 7 Tampa's tegen gekomen in Easter Basin, SF

Die zie ik in ieder geval zelden

Geplaatst:

Ik kwam een keer een FBI Truck tegen :puh:

ik had de Vehicles.ide wat aangepast

maar ik KEN ze allemaal

maar ik kom de Phoenix het meeste tegen (ik heb me zelf naar die auto vernoemd)

Geplaatst:

ik ken een zeldzaam wagen!

hij rijd niet rond maar hij staat ergens

als je je spel uitspeelt vind je een kart bij je huis van madd dog

nog ergens maar ken de naam niet waar

en nog 1 bij je winkel van zero waar je die soort van shotgun reeevolver

Geplaatst: (bewerkt)
Bullet en de FRC900 zonder yakuza cheat!!!!

Die zijn absoluut niet zeldzaam.

FRC900 rijd rond in San Fierro voornamelijk en Bullet zie je vaak op de strip en soms ook in een bepaalde straat in San Fierro

Stafford zie je eigenlijk ook neit vaak. Heb ze maar 2 keer gezien, met een aantal tegelijk in de straat

Ik zag vandaag in de lucht de At400 of dat andere grotere vliegtuig, meestal zijn het Rustlers.

Laatst stortte er een Cropduster naast me neer op Mount Chiliad

Bewerkt: door KrimpenDrummer
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Echte zeldzame voertuigen bestaan niet. Het enige voorbeeld wat daar van is is de SWAT Tank. Deze komt maar 1 keer voor in het spel. :Y

De Phoenix kan je een redelijk zeldzaam voertuig noemen aangezien je deze net als de Swat Tank maar een keer in de hoofd verhaallijn ziet. Mis je die dan moet je hem via de race missie pakken.

Verder zijn echt zeldzame voertuigen de Kogelbestendige en uniek gekleurde voertuigen. Deze kan je in 1 of soms 2 missies krijgen en daarna niet meer. Zelfs niet met een carspawner. Dit geld niet voor zwarte voertuigen zoals de Zwarte Maverick. Deze zijn nog met Cheats te krijgen. ^_^

Geplaatst:

Een Tornado En een Hustler kom ik heel weinig tegen.

En een FCR 900, mountainbike, sanches, wayfarer, solair, regina, sabre, phoenix, jester, comet, super GT, turismo, burrito, RC van, rumpo, sadler, towtruck en noem zo maar op!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Een Tornado En een Hustler kom ik heel weinig tegen.

En een FCR 900, mountainbike, sanches, wayfarer, solair, regina, sabre, phoenix, jester, comet, super GT, turismo, burrito, RC van, rumpo, sadler, towtruck en noem zo maar op!!!

De Tornado kom ik wel heel vaak tegen. :Y

Als je alle gebieden van de Vagos hebt overgenomen wordt deze lowrider ZEER Zeldzaam.

Dan kan je hem eigenlijk alleen nog krijgen door de Crap Car code in te voeren en het geluk te hebben er een te vinden.

Een RC Van kom je eigenlijk alleen tegen tijdens de Beefy Baron zijmissie. je kan er een krijgen door vlak voor Zero`s shop er een tegen te houden met de RC Baron. Vernietig het vliegtuig met de selfdestruct. Je komt nu weer in zero`s Shop. Ren naar buiten en met wat geluk staan er nog een paar RC vans.

Voor alle andere voertuigen kan je gewoon op WikiGTA kijken. Onder voertuigen. Klik hier

Bewerkt: door PIERRO P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...