Gijsso Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 De allereerste sprot auto die ik zag was nog voor de eerste missie. Het was een blauw-witte Banshee. Ik pakte 'm en stunte de auto egt helemaal kapot. Reageren
Berrus Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Zag laatst in LV op de strip een sleepauto rijden. Misschien rijden ze er wel meer maar had ze nog niet eerder gezien. Reageren
Toeterneus Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dan heb je echt geluk gehad want de Sandking zie je zelden. Ik zou hem dan gelijk in je Garage zetten. Ik heb gisteren een Jester tegen ge komen in Los Santos in de buurt Rodeo. Staat ie niet aan de voet van die grote satellietschotel in de desert? Daar kwam ik hem eergisteren tegen en heb hem gelijk aan gort gereden. Hopelijk spawnt ie daar altijd (net zoals de Bandito in de avonduren op het westelijke strandje van San Fierro bij die pier ergens in het midden). Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 een NRG-500 in ''ganton'' ps: ook nog een mr.whoopie in die buut waar los santos police departement ook staat. ik heb nu voor het eerst blind getypt. Reageren
game~skater Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik ben op zoek geweest naar BP auto's etc ik kwam er achter dat die auto van the party in je garage kan duwen en er dan in kan rijden, ook een alles vrije sadler na tanker commander Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 vandaag een turismo in san fierro. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) kwam vandaag bij de ammu nation bij fort carson een pizzaboy tegen maar voordat ik hem wou pakke was hij alweer weg maar nu kom ik steeds meer pizzaboys tege vooral in Ocean docks (LS) en redsants east (LV) Bewerkt: 18 april 2008 door sniper rifle Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Wat mij veel opviel de laatste tijd is de motors in de missie ''T Bone Mendez''. Als je goed kijkt zie je dat de binnenkant van de wielen áltijd rood zijn. Misschien niet echt speciaal, maar je krijgt dat niet zomaar, want je kan een motor niet modden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 kwam vandaag bij de ammu nation bij fort carson een pizzaboy tegen maar voordat ik hem wou pakke was hij alweer weg vind jij het moeilijk een pizzaboy te pakken? zo zeldzaam is ie niet, ik zie er elke dag 3 en heb er al wat veel aan gort gereden en 1 is nog heel in 1 van mijn savehuizen, maar wat kan je ermee? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik zag 4 tanks over mij heen rijden Toen ik op één na meest gezocht buurtcrimineel was wanneer ik 6 sterren had.[/font] Maar goed, Faggio's zie je vaak aan het strand van LS rijden. Heb de bestuuders doodgemaakt en daarna de Faggio in de fik gegooid Reageren
Basssss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Eerder was ik altijd blij als ik zo'n Banshee tegenkwam, ik wou hem dan in me garage zetten maar reed hem elke keer totelos onderweg. Een Mountain Bike kom ik ook niet vaak tegen, moet hem echt opzoeken als ik er 1tje wil. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 kwam vandaag bij de ammu nation bij fort carson een pizzaboy tegen maar voordat ik hem wou pakke was hij alweer weg vind jij het moeilijk een pizzaboy te pakken? zo zeldzaam is ie niet, ik zie er elke dag 3 en heb er al wat veel aan gort gereden en 1 is nog heel in 1 van mijn savehuizen, maar wat kan je ermee? egt? waar kwam je ze tegen dan? Reageren
FerryN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 kwam vandaag bij de ammu nation bij fort carson een pizzaboy tegen maar voordat ik hem wou pakke was hij alweer weg vind jij het moeilijk een pizzaboy te pakken? zo zeldzaam is ie niet, ik zie er elke dag 3 en heb er al wat veel aan gort gereden en 1 is nog heel in 1 van mijn savehuizen, maar wat kan je ermee? egt? waar kwam je ze tegen dan? Je komt ze gewoon tegen, ze rijden niet op een vaste plek. Mijn zeldzame voertuig is een quad met hydraulics! Pheonix kun je makkelijk aan komen via een race, ze rijden wel lekker. Greetz Ferryn Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Mijn zeldaam voertuig is watervliegtuig in Las Vegas woestijn dichtbij stuwdam. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb ze allemaal al een keer gezien behalfe die RC van ofzo:( ben er nog hard naar opzoek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.