Marvin... Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Ik heb ze allemaal op de weg zien rijden, ook de Dune, RC cam, RC Van Mr. Whoopie, de FBI Truck en de S.W.A.T., ik Spawn ze dan met de CarSpawner en dan blaas ik een politiewagen op, als de politie het overleeft steelt hij het dichtstbijzijnde voertuig en rijd ermee weg!! :Y Bewerkt: 17 februari 2008 door Marvin... Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik weet nog 2 zeldzame (uniek ook denk ik): In de missie Mike Toreno zit Toreno vast in een gele Burrito. In de missie Ice Kold Killa (waarin je Jizzy moet vermoorden) staat er een volledig zwarte Stretch klaar om hem mee te achtervolgen. Die kan je dan na afloop ook nog makkelijk in een garage zetten. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Ik ben nog maar een keer in jaren dat ik het spel speel een pizzaboy tegen gekomen. Een m.Whoopee kom ik ook niet echt vaak tegen. Vandaag ben ik een FBI busje tegengekomen:p. Had namelijk 6 sterren En ik ben nog nooit een RC voertuig tegen gekomen!! Bewerkt: 15 maart 2008 door Bossinkje Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ( een ufo ) ik heb al eens een turismo zie rijden maar ik weet wel niet of die zeldzaam is Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik ben net nog een mr.whoopee gevonden. Maar danwel op zijn spawnplek,waar tevens een hotdog wagen staat:P Reageren
FerryN Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Ik kwam 2 zeer zeldzame wagens tegen, namelijk een rijdende kart, gewoon iemand reed in een kart,hij had die ook niet van me gestolen ofzo, geen cheats of niks, ook niet in die misse met ogloc, gewoon een normale ped die erin reed. Was tevens op de Xbox. En een quad, met hydraulics, maar die vond ik via de killerclowncheat. Zo kan je ook een kart met hydraulics vinden, want iedere voertuigen hebben hydraulics met de killerclowncheat, behalve 2 wielers. Mr. whoppee, ben ik tegen gekomen, infernus,cheetah,turismo,pizzaboy,faggio, maar nooit een nrg-500 waar iemand op reed zonder dat ie van me gestolen werd. Greetz Edit, marvin, dat bedoelen we niet, jij moet ze niet gespawnde hebben, maar de engine zelf, en dat er een ped bij zit die ermee rijd, dus niet via 'cheat'. Bewerkt: 16 maart 2008 door FerryN Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik vind je camper( volkswagen busje) ook best nogal zeldzaam.Ik kom hem namelijk zelden tegen. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik vind je camper( volkswagen busje) ook best nogal zeldzaam.Ik kom hem namelijk zelden tegen. Hij rijdt veel rond bij je savehouse in San Fierro, met die grote garage waar 4 auto's inkunnen, bij het golfterrein, daar rijden ze veel rond. Greetz Reageren
Robin B Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 ik ben een hotknife in sf tegenkomen ben hem daarna nooit meer tegengekomen zelfs niet met vigilante Reageren
sniper rifle Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb ze allemaal al een keer gezien behalfe die RC van ofzo:( ben er nog hard naar opzoek Ik zag een keer berckley's RC van in de buurt van de ammunation onder fort carson tussen en hele groep Benson, Pony en Yankees rijden Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb ze allemaal al een keer gezien behalfe die RC van ofzo:( ben er nog hard naar opzoek Ik zag een keer berckley's RC van in de buurt van de ammunation onder fort carson tussen en hele groep Benson, Pony en Yankees rijden Jammer genoeg ben ik nog nooit een RC-voertuig tegen gekomen. Weet iemand een plek waar je een rc voertuig kan vinden?? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb ze allemaal al een keer gezien behalfe die RC van ofzo:( ben er nog hard naar opzoek Ik zag een keer berckley's RC van in de buurt van de ammunation onder fort carson tussen en hele groep Benson, Pony en Yankees rijden Jammer genoeg ben ik nog nooit een RC-voertuig tegen gekomen. Weet iemand een plek waar je een rc voertuig kan vinden?? Jammer genoeg heeft Berkley's RC geen vindplaats. Probeer misschien vlak bij Zero's shop te kijken. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Dan heb je echt geluk gehad want de Sandking zie je zelden. Ik zou hem dan gelijk in je Garage zetten. Ik heb gisteren een Jester tegen ge komen in Los Santos in de buurt Rodeo. een Sand King staan onder 'The Big Ear', dat is zijn spawn plaats. Dus als je er graag een wilt hebben.,,zal ik maar eens bij The Big Ear gaan kijken En ik hoef niet perse die Berkleys Rc te hebben,maar gewoon EEN RC voertuig,maakt me niet uit welke Bewerkt: 17 maart 2008 door Bossinkje Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 En ik hoef niet perse die Berkleys Rc te hebben,maar gewoon EEN RC voertuig,maakt me niet uit welke Die krijg je alleen in missies. Dat zijn de missies van Zero. Gelukkig kan je daarna nog zo'n missie starten bij Zero's RC shop. Dus dan kan je altijd, wanneer je maar wilt met het vliegtuigje vliegen. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.