Hayte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 waar is die bus eigenlijk? ik bedoel niet de coach, maar een bus, ik heb hem zelf nog nooit gezien, op Wikigta staat hij er wel, met screen en al, alleen geen vindplaats... hoe komen ze dan aan de screen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik heb hem ook nog nooit gezien, ik denk dat voor de screen een carspawner gebruikt is. Ontopic: De Faggio en de Pizzaboy zie ik bijna nooit. Ook was toen ik het spel net had de Infernus erg zeldzaam voor mij, nu niet meer zo erg. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 De Faggie staat in San Fierro ergens bij de Burger Shot volgens mij... Reageren
Dinkydau Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck Wat denk je van de rc cam? Leuk dingetje. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck Wat denk je van de rc cam? Leuk dingetje. En de Utility Truck aanhanger Ik kom de Faggio en Pizzaboy ook niet vaak tegen. De Faggio spawnt bij Burger Shot in LV maar dat is voor de courier missies. En die bus kom ik af en toe wel tegen hoor. Maar ik denk idd dat voor de WikiGTA screens een carspawner gebruikt is, het zal wel heel veel tijd kosten om al die auto's te jatten en dan een screen maken. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck Wat denk je van de rc cam? Leuk dingetje. En de Utility Truck aanhanger Ik kom de Faggio en Pizzaboy ook niet vaak tegen. De Faggio spawnt bij Burger Shot in LV maar dat is voor de courier missies. En die bus kom ik af en toe wel tegen hoor. Maar ik denk idd dat voor de WikiGTA screens een carspawner gebruikt is, het zal wel heel veel tijd kosten om al die auto's te jatten en dan een screen maken. Jah,maar als je de Faggio wil zonder de courier missies,kun je ook gewoon op die Faggio stappen,en de missie stoppen. Zo kun je lekker rondrijden op je Faggio.Ik vind alleen dattie een raar geluid maakt..Het geluid lijkt niet echt op een echte scooter.. Reageren
Kloep Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De bus en de faggio zie ik allebei veel rijden in Las Venturas. De bus vooral in die grote weg in het midden (weet niet hoe het daar heet). Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De bus en de faggio zie ik allebei veel rijden in Las Venturas. De bus vooral in die grote weg in het midden (weet niet hoe het daar heet). Daar zie ik de bus wel heel veel rijden,maar die Faggio... Reageren
Hayte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 je hebt twee soorten bussen... een coach en een bus... bus heb ik nog nooit gezien, coach wel... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Die Coach spawnt in een dorpje boven LS... Die Bus rijdt vaak in LV Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand hier misschien waar ik die aanhanger kan vinden voor die Utility Van?? Bewerkt: 21 maart 2008 door Bling Lettertype en kleur naar normaal veranderd. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik weet niet of het zeldzaam is hoor, maar ik ben een keertje zo´n scootertje tegengekomen van de "Cluckin Bell". wel grappig om te zien... Reageren
pasgal Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik weet niet of het zeldzaam is hoor, maar ik ben een keertje zo´n scootertje tegengekomen van de "Cluckin Bell". wel grappig om te zien... Volgens mij bedoel je de pizzaboy een scootertje van Cluckin Bell betaat niet Reageren
chopchop51 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik weet niet of het zeldzaam is hoor, maar ik ben een keertje zo´n scootertje tegengekomen van de "Cluckin Bell". wel grappig om te zien... Volgens mij bedoel je de pizzaboy een scootertje van Cluckin Bell betaat niet owja dat zal het dan wel zijn.. :$ jah ik ben dat denk ik maar 1x tegengekomen ofsoow... maar is het een beetje zeldzaam of dat niet? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Weet iemand hier misschien waar ik die aanhanger kan vinden voor die Utility Van?? Die kan je alleen krijgen met een carspawner En de Pizzaboy is redelijk zeldzaam, hoewel je hem ook kan krijgen in de missie Ice Cold Killa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.