Jump to content

Zeldzame voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

waar is die bus eigenlijk?

ik bedoel niet de coach, maar een bus, ik heb hem zelf nog nooit gezien, op Wikigta staat hij er wel, met screen en al, alleen geen vindplaats...

hoe komen ze dan aan de screen?

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

15

• _KoE_Mzungu

9

• MegaPilot

9

• sniper rifle

7

Geplaatst:

Ik heb hem ook nog nooit gezien, ik denk dat voor de screen een carspawner gebruikt is.

Ontopic:

De Faggio en de Pizzaboy zie ik bijna nooit. Ook was toen ik het spel net had de Infernus erg zeldzaam voor mij, nu niet meer zo erg.

Geplaatst:
De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck

Wat denk je van de rc cam?

Leuk dingetje.

Geplaatst:
De sand king staat bij radio schotel big ear en de enigste die jullie 'zonder' cheats niet tegen kunne kome is fbi truck

Leuk dingetje.

En de Utility Truck aanhanger

Ik kom de Faggio en Pizzaboy ook niet vaak tegen. De Faggio spawnt bij Burger Shot in LV maar dat is voor de courier missies.

En die bus kom ik af en toe wel tegen hoor. Maar ik denk idd dat voor de WikiGTA screens een carspawner gebruikt is, het zal wel heel veel tijd kosten om al die auto's te jatten en dan een screen maken.

Geplaatst:

Leuk dingetje.

En de Utility Truck aanhanger

Ik kom de Faggio en Pizzaboy ook niet vaak tegen. De Faggio spawnt bij Burger Shot in LV maar dat is voor de courier missies.

En die bus kom ik af en toe wel tegen hoor. Maar ik denk idd dat voor de WikiGTA screens een carspawner gebruikt is, het zal wel heel veel tijd kosten om al die auto's te jatten en dan een screen maken.

Jah,maar als je de Faggio wil zonder de courier missies,kun je ook gewoon op die Faggio stappen,en de missie stoppen.

Zo kun je lekker rondrijden op je Faggio.Ik vind alleen dattie een raar geluid maakt..Het geluid lijkt niet echt op een echte scooter..

Geplaatst:

De bus en de faggio zie ik allebei veel rijden in Las Venturas. De bus vooral in die grote weg in het midden (weet niet hoe het daar heet).

Geplaatst:
De bus en de faggio zie ik allebei veel rijden in Las Venturas. De bus vooral in die grote weg in het midden (weet niet hoe het daar heet).

Daar zie ik de bus wel heel veel rijden,maar die Faggio... :N

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand hier misschien waar ik die aanhanger kan vinden voor die Utility Van?? :puh:

Bewerkt: door Bling
Lettertype en kleur naar normaal veranderd.
Geplaatst:

Ik weet niet of het zeldzaam is hoor, maar ik ben een keertje zo´n scootertje tegengekomen van de "Cluckin Bell". :puh: wel grappig om te zien...

Geplaatst:
Ik weet niet of het zeldzaam is hoor, maar ik ben een keertje zo´n scootertje tegengekomen van de "Cluckin Bell". :puh: wel grappig om te zien...

Volgens mij bedoel je de pizzaboy een scootertje van Cluckin Bell betaat niet

Geplaatst:

Volgens mij bedoel je de pizzaboy een scootertje van Cluckin Bell betaat niet

owja dat zal het dan wel zijn.. :$ jah ik ben dat denk ik maar 1x tegengekomen ofsoow... maar is het een beetje zeldzaam of dat niet?

Geplaatst:
Weet iemand hier misschien waar ik die aanhanger kan vinden voor die Utility Van?? :puh:

Die kan je alleen krijgen met een carspawner

En de Pizzaboy is redelijk zeldzaam, hoewel je hem ook kan krijgen in de missie Ice Cold Killa.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...