Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Bestaan er dan ook Carspawners voor de Xbox?? Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb alle zeldzame voertuigen wel eens gezien. @bossinkje, nee die zijn er helaas niet. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Helaas niet... Da's jammer.. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Ben Mr. Whoopie tegengekomen bij het strand en zonder cheats e.d. en wel is een Pizzaboy. Mr. Whoopie (niet zo goed te zien): De auto: En de grap: Het mannelijk geslachtsorgaan[/font] (om het zo maar even te noemen) Ik ben ook een keer een sleepwagen tegengekomen. En nog geen 5 sec. later komt er opeens nog 1 langs me sjeezen. En ik heb nog een vraagje: Zijn de auto's "Buritto" en "Yankee" zeldzaam? Tegenwoordig kom ik alleen maar zeldzame voertuigen tegen Bewerkt: 24 maart 2008 door chopchop51 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hmm, ik kom eigenlijk alle "normale" zeldzame wagens wel eens tegen(Turismo, en al dat soort wagens), ik heb niet het idee dat er auto's zijn die je zeg maar maar eens in de 20 jaar ziet bij wijze van spreken.. Denk dat het meer zo is van "of ze spawnen vrij normaal vaak, of totaal niet" Behalve de FBI Truck heb ik geloof ik elk voertuig wel eens zien rijden of zien staan...(waaronder Andromada en SWAT natuurlijk alleen in missies) Gelukkig heb ik 'n trainer, dus heb ik wel eens in élk denkbaar voertuig gereden(dus ook FBI Truck ) of gevlogen of gevaren Oja, en ik heb een best grote bloedhekel aan mensen die zeggen dat ze de Sandking of Hotknife of Phoenix wel eens zonder cheats etc. op de weg hebben zien rijden (Aangezien dat verdikkie niet kan! ) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hmm, ik kom eigenlijk alle "normale" zeldzame wagens wel eens tegen(Turismo, en al dat soort wagens), ik heb niet het idee dat er auto's zijn die je zeg maar maar eens in de 20 jaar ziet bij wijze van spreken.. Denk dat het meer zo is van "of ze spawnen vrij normaal vaak, of totaal niet"Behalve de FBI Truck heb ik geloof ik elk voertuig wel eens zien rijden of zien staan...(waaronder Andromada en SWAT natuurlijk alleen in missies) Gelukkig heb ik 'n trainer, dus heb ik wel eens in élk denkbaar voertuig gereden(dus ook FBI Truck ) of gevlogen of gevaren Oja, en ik heb een best grote bloedhekel aan mensen die zeggen dat ze de Sandking of Hotknife of Phoenix wel eens zonder cheats etc. op de weg hebben zien rijden (Aangezien dat verdikkie niet kan! ) Phoenix zie je wel heel af en toe op de weg hoor Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hotknife ook. Die heb ik is gezien. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 De Hotknife kom je volgens de gamedata alleen tegen met de twee cheats (funhouse en dure auto's). Ontopic: De Euros heb ik nog nooit zien rijden, terwijl hij in de gamedata onder de rijke mensen valt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 De Hotknife kom je volgens de gamedata alleen tegen met de twee cheats (funhouse en dure auto's).Ontopic: De Euros heb ik nog nooit zien rijden, terwijl hij in de gamedata onder de rijke mensen valt. De Hotknife kun je bij de driving school vinden als je alles goud hebt. De Hotknife zal dan naast de Super GT en de Bullet spawnen. Ook zie je soms misdadigers erin rijden tijdens 'Vigilante'. Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dus heb ik hem wel degelijk gezien prob tijdens vigilante Reageren
El Condor Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Nou, het zeldzaamste dat ik tegengekomen ben is de Phoenix. Die zie je niet zo vaak maar in de vorige gta delen wel En dat is wel een beetje raar want het is een goeie auto Reageren
Kloep Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Met alle respect voor dit hele topic, maar volgens mij zijn er niet geen zeldzame voertuigen in dit spel. Ik ben ze namelijk allemaal al een paar keer tegen gekomen. Als je gewoon een tijdje rondrijd, kom je ze vanzelf allemaal tegen. Reageren
Berrus Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Klopt. Maar het gaat ook om de locatie waar je ze ziet. Je ziet bijvoorbeeld niet gauw een tractor in de binnenstad van SF. Dat is dus wel zeldzaam. Reageren
Kloep Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Aah, ik snapte dit topic al niet helemaal. Dank voor de uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.