Hanneswasco Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Heey, Is het waar dat GTA's niet meer op PC gaat gemaakt worden? Ik bedoel Liberty City Stories, Vice City Stories en als er nog nieuwe gemaakt worden die? Of is het nog niet zeker? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Heey,Is het waar dat GTA's niet meer op PC gaat gemaakt worden? Ik bedoel Liberty City Stories, Vice City Stories en als er nog nieuwe gemaakt worden die? Of is het nog niet zeker? Ik weet niet waar je het vandaan komt, maar het klopt niet. De PC gebruikers zijn namelijk één van de grootste, wat zeg ik, waarschijnlijk de grootste groep die GTA in huis heeft. Rockstar Games zal dus zeker niet de PC versies afschaffen, hiervoor lopen ze een boel winst mis en heb je bovendien ontevreden gamers. Omgekeerd is het natuurlijk hetzelfde, als GTA op de PC uitkomt is dat winst, en gamers die in hun nopjes zijn. Twee vliegen in één klap dus. GTA's zoals; Liberty City Stories, en Vice City Stories zijn gewoon voor andere soorten spelcomputers, voor ieder wat wils. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.