paul007 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Hallo allemaal, Is er eigenlijk een mod waarbij je in een AT400 of Adroma of ander vliegtuig het interieur kan zien? Daar bedoel ik van binnen enzo. Dat je echt in het vliegtuig kan lopen enzo. Ik heb wel gehoord van een mod waarin je de Adroma heb met interieur maar die kan ik niet downloaden want die sites doen het effe niet meer. Kort samengevat: Ik zoek een mod waarmee ik in een vliegtuig kan lopen etc. het interieur. Een soort ''Enterable Train Mod'' die ik laatst heb gedownload. Ergens in die buurt zoek ik. Graag ook de link erbij. Greettzzz Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo allemaal,Is er eigenlijk een mod waarbij je in een AT400 of Adroma of ander vliegtuig het interieur kan zien? Daar bedoel ik van binnen enzo. Dat je echt in het vliegtuig kan lopen enzo. Ik heb wel gehoord van een mod waarin je de Adroma heb met interieur maar die kan ik niet downloaden want die sites doen het effe niet meer. Kort samengevat: Ik zoek een mod waarmee ik in een vliegtuig kan lopen etc. het interieur. Een soort ''Enterable Train Mod'' die ik laatst heb gedownload. Ergens in die buurt zoek ik. Graag ook de link erbij. Greettzzz iC heb zon Mod nog nooiT GeziiEn, Het Zou HandiG zijn als je ZIj Welke GTA. ik kijk nog wel of ik iets kan vinden Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo allemaal,Is er eigenlijk een mod waarbij je in een AT400 of Adroma of ander vliegtuig het interieur kan zien? Daar bedoel ik van binnen enzo. Dat je echt in het vliegtuig kan lopen enzo. Ik heb wel gehoord van een mod waarin je de Adroma heb met interieur maar die kan ik niet downloaden want die sites doen het effe niet meer. Kort samengevat: Ik zoek een mod waarmee ik in een vliegtuig kan lopen etc. het interieur. Een soort ''Enterable Train Mod'' die ik laatst heb gedownload. Ergens in die buurt zoek ik. Graag ook de link erbij. Greettzzz Bedoel je zoals in de missie Stowaway? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.