Preddy Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Er is een toegang via de Blue Hell, doe eerst de 'Jetpack cheat', daarna de 'Never Wanted Cheat' en zoek dan een ingang van de blue hell (het Save House boven Madd Dogs Crib is een geschikt plek). Vlieg nu naar Area 69 toe, als je er onder bent vlieg je naar boven totdat je in Area 69 spawnt, dan kan je op je gemak rondkijken.Als je GTA SA voor de PC hebt, kan je ook de San Andreas Place Manager gebruiken, tik simpelweg de coördinaten in en druk op Teleport. Edit: Ik moet nóg sneller leren typen! Twee mensen waren me al voor! Edit2: @DX11: Nee, nee. Als je in de Blue Hell bent, en ONDER Area 69 moet je naar BOVEN vliegen om er in te spawnen. Waar is de ingang van de blue hell precies ? EDIT: met huis in mulholland, bedoel je daar madd dogs crib mee of dat andere (hebben allebei een zwembad). Post met plaatje Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Kan toch ook met een Enterable All buildings mod om in a61 in te komen. Reageren
JeGe Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Zijn er nog meer plekken in de blue hell (onder de grond) waar je naar toe kan behalve area 69? mod dit mod dat ik heb san andreas op de playstation2 dus voor mij geen mods >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Je kunt je bericht bewerken met de hernieuwde bewerk-knop, indien je nog wat toe wilt voegen. <<< Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Er is een toegang via de Blue Hell, doe eerst de 'Jetpack cheat', daarna de 'Never Wanted Cheat' en zoek dan een ingang van de blue hell (het Save House boven Madd Dogs Crib is een geschikt plek). Vlieg nu naar Area 69 toe, als je er onder bent vlieg je naar boven totdat je in Area 69 spawnt, dan kan je op je gemak rondkijken.Als je GTA SA voor de PC hebt, kan je ook de San Andreas Place Manager gebruiken, tik simpelweg de coördinaten in en druk op Teleport. Edit: Ik moet nóg sneller leren typen! Twee mensen waren me al voor! Edit2: @DX11: Nee, nee. Als je in de Blue Hell bent, en ONDER Area 69 moet je naar BOVEN vliegen om er in te spawnen. Waar is de ingang van de blue hell precies ? EDIT: met huis in mulholland, bedoel je daar madd dogs crib mee of dat andere (hebben allebei een zwembad). Post met plaatje Oke, maar ik heb er alle ramen in dat huis geprobeerd en er geberud niets (kan er niet door ). Kan iemand screen posten wara hij het juiste raampje aanduid ? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een nieuwe manier gevonden hoe je in Area69 komen kan kan zonder de Hidden Interiors gedoe. Wat je nodig hebt is Crazy Trainer +151. En ik heb de moeite genomen een filmpje gemaakt hoe het allemaal gaat. Hier is het filmpje: Hieronder: sorry Bewerkt: 20 juni 2007 door GTA_XP Reageren
JeGe Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Dat is de blue hell niet het hidden interiors Reageren
Bling Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Tsja.. de manier die jij beschrijft is inderdaad erg handig om in de Blue Hell te geraken, zo dus ook in Area 69. Maar goed, het mag dan handig zijn, maar naar mijn mening niet vernieuwend genoeg om hiervoor een nieuw topic te openen. Daarnaast is deze manier alleen mogelijk voor de PC-versie van het spel, waardoor ik zeker weet dat dit niet de enigste manier is om, door middel van trainers en/of mods, in Area 69 te geraken. Je had deze informatie daarom beter als 'toevoegende post' in één van de vele topics over Area 69 kunnen plaatsen. Hieronder enkele voorbeelden van deze topics. Topic I Topic II Topic III Topic IV Ik zal je topic wel even met een willekeurig topic van bovenstaanden toevoegen, omdat ik je bedoeling van dit topic wel waardeer, en het dus een beetje respectloos zou vinden als ik dit topic zo met een handomdraai zou sluiten. Bij deze dus samengevoegd. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Oke, maar ik heb er alle ramen in dat huis geprobeerd en er geberud niets (kan er niet door ). Kan iemand screen posten wara hij het juiste raampje aanduid ? Deze glitch is alleen mogelijk in de PS2 versie, dus probeer een teleporter (de San Andreas Place Manager is erg handig) en teleporteer hiermee naar de volgende coördinaten: X = 245,3445 Y = 1862,654 Z = 18,02273 (Bron: deze pagina op WikiGTA) Of ga naar de ProLaps in Los Santos, ga met de jetpack aan in de enex (of marker, de gele pijl voor de deur) en vlieg naar boven. Vlieg dan onder de oppervlakte door naar Area 69 (niet te laag) en laat je zakken als je onder Area 69 bent. Dan wordt je gerespawned in Area 69. Dit is al eens eerder gezegt, maar nu maak ik het even duidelijk dat je je naar beneden moet laten zakken Duidelijk zo? Dacht 't wel Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Er is een manier om zo Area 69 in te vliegen zonder helemaal naar beneden te gaan. Ik weet niet of dit geld voor de PC maar op de PS2 werktte het prima. Vlieg via blue hell naar area 69. Zoek nu naar de vloer met de roosters er boven. Hier kan je body armor in vinden. Als je dit niet kan vinden deze vloer ligt bij de muur waarop staat Research A of iets in die geest. Als je deze vloer hebt gevonden zoek dan naar een hoek waar een van de vloer roosters tegen de muur staat. een gedeelte van het plaffon in deze hoek is niet solid en je kan hier gewoon naar binnen vliegen. Je bent nu vrij om area 69 te verkennen. :D Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Area 69 dit, area 69 dat. What the hell is area 69? Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Area 69 dit, area 69 dat. What the hell is area 69? De grote, redenlijk zwaar bewaakte legerbasis van SA, gebaseert op het echt bestaande area51. Alleen het graaotste deel van de basis is onder de grond, en dat deel is buiten de missie black project afgesloten, en dit topic gaat er over hoe je toch buiten de missie in het ondergrondse deel kan komen. Bewerkt: 3 februari 2008 door hielkeh Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Eh? Waar is mijn post? Ik had een duidelijk link geplaats, namelijk deze: Area 69. Hier vind je alle informatie over Area 69. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Area 69 dit, area 69 dat. What the hell is area 69? De grote, redenlijk zwaar bewaakte legerbasis van SA, gebaseert op het echt bestaande area51. Alleen het graaotste deel van de basis is onder de grond, en dat deel is buiten de missie black project afgesloten, en dit topic gaat er over hoe je toch buiten de missie in het ondergrondse deel kan komen. Is Area 69 dan dat ondergrondse laboratorium waar je alleen via de blue hell kan komen en waar ook een minigun in ligt? Dan weet ik wel waar dat is en hoe je er kan komen. Update: Ja, het is dat laboratorium. En weet iemand misschien hoe je daar uit kan komen als je daar via de blue hell in gaat. Bewerkt: 3 februari 2008 door warrock_123_321 Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Area 69 dit, area 69 dat. What the hell is area 69? De grote, redenlijk zwaar bewaakte legerbasis van SA, gebaseert op het echt bestaande area51. Alleen het graaotste deel van de basis is onder de grond, en dat deel is buiten de missie black project afgesloten, en dit topic gaat er over hoe je toch buiten de missie in het ondergrondse deel kan komen. Is Area 69 dan dat ondergrondse laboratorium waar je alleen via de blue hell kan komen en waar ook een minigun in ligt? Dan weet ik wel waar dat is en hoe je er kan komen. Update: Ja, het is dat laboratorium. En weet iemand misschien hoe je daar uit kan komen als je daar via de blue hell in gaat. Goed punt, volgens mij kan je er gewoon niet uit. Dus als je er speciaal voor de minigun naar binnen gaat is dit vrij nutteloos. Tenzij er in het ondergrondse gedeelte ook weer unsolide plekken zijn. natuurlijk kan je er wel met een trainer, of een mod zoals s0beit uitkomen. Bewerkt: 3 februari 2008 door hielkeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.