Jump to content

speedo


bramboy

Recommended Posts

hoe bedoel je? in die map heb je alleen de reame en d3d8.dll (en hij is voor vc)

ik heb hem zelf nooit gehad, maar je moet het echt ergens kunnen instellen (als je dezelfde mod hebt als ik bedoel) ik bedoel gewoon degene die bijna iedereen heeft...

btw, kan je de readme niet ff hier kopieren dan kijk ik ff.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

welke die iedereen (behalve ik dan) heeft?

over de reame kan hoor, hij komt

README:

To install simply drop the d3d8.dll file inside the zip into your Vice City root directory (same directory as gta-vc.exe) and then play the game.

When you're in a car, the speedometer should automatically appear in the bottom right corner of the screen (as in the screenshots).

Creator: Spooky

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

welke die iedereen (behalve ik) heeft?

nou waarschijnlijk heb jij die ook want volgens mij is er maar 1, ik zal ff voor je zoeken...

Heb je deze? (onderaan de pagina?) dat is die bekende, er staat er btw nogeen op de pagina (nfs) die zoiezo kmh heeft zo te zien... 175 mph is wel erg veel anders :puh:

edit: ja je moet die wel hebben, want die is van spooky, weet echt bijna zeker dat je dat in kan stellen... maarja anders ff die nfs mod downloaden...

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik had een andere

ik probeer de wel effe (ben zo terug)

keej, deze is ook van spooky, wel is dit niet alleen een speedmeter, maar je kan dan ook tanken, en je hebt een schademeter, als je dat niet wilt kan je ook die nfs mod proberen.

btw een paar pagina's later op de helft is er nog 1, deze is 100% zeker kph, maarr die is digitaal ipv analog (wat ik minder leuk vind, maar weet niet wat jij liever hebt)

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...