maikel jonson Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) NAAM: maikel jonson TYPE: gangsteragtig lifst san andreas ik krijg moeilijk een handtekening gemaakt dus dacht ik daarom vraag ik er een aan VEEL SUCSES Bewerkt: 12 januari 2007 door maikel jonson
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb de speedo meter gedownload maar dat is van mijlen(mph), is er ook 1 van kilometers NAAM: maikel jonson TYPE: gangsteragtig lifst san andreas ik krijg moeilijk een handtekening gemaakt dus dacht ik waarom vraag ik er een aan VEEL SUCSES Leuk en aardig dat je er één aanvraagt, maar om alles schoon en netjes te houden moet je dit doen met een speciale Topictitel, met beschrijving. Daarnaast moet je een lijstje invullen met jou wensen zoals; kleur en grootte. Vervolgens plaats je je lijstje met je correctie topic titel. Lees de regels eens goed door, en probeer later nog een keer.
maikel jonson Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ok sluit deze anvraag maar
Recommended Posts