Koen729 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wie zou voor mij een leuke artiest weten die een soot van muziek maakt die op Basshunter's muziek lijkt? BVD Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik weet niet precies wat voor muziek hij maakt maar het lijkt me iets in de richting van Trance. Probeer daar anders iets over te zoeken op Google ofzo Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb iets beters gevonden. Je kunt het proberen op Wikipedia en daarna moet je naar beneden scrollen en dan vind je Categorieën onder aan de pagina. Hij valt onder de catergorie Eurodance. Dan kom je op deze Nederlandse pagina van Wikipedia uit. Je kunt dit ook in het Engels uitproberen. Daar zijn meer pagina's op Wikipedia beschikbaar. Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik weet niet precies wat voor muziek hij maakt maar het lijkt me iets in de richting van Trance. Probeer daar anders iets over te zoeken op Google ofzo Ik heb iets beters gevonden. Je kunt het proberen op Wikipedia en daarna moet je naar beneden scrollen en dan vind je Categorieën onder aan de pagina. Hij valt onder de catergorie Eurodance. Dan kom je op deze Nederlandse pagina van Wikipedia uit. Je kunt dit ook in het Engels uitproberen. Daar zijn meer pagina's op Wikipedia beschikbaar. Dankje Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 In sommige van hun liedjes lijkt Cascada ook wel op BassHunter. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.