gammie_ Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb een signature gemaakt van Windows. De achtergrond heb ik zo gemaakt, want met brushes werd het aanzicht alleen maar druk en kwam niet mooi overeen met de render. De render heb ik van internet eerst alle stukjes uitelkaar geknikpt toen weer opnieuw erin gezet (i.v.m. met de achtergrond van Windows) Rate's tips zijn weer van harte welkom Global. Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Wooperdepoep, die is mooi! Eigenlijk niks op aan te merken. 91% Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Wooperdepoep, die is mooi! Eigenlijk niks op aan te merken. 91% Bedankt voor je rate Koen729 Mischien kun je de volgende keer wat uitgebreider rate Nog meer Rate's en tips? Reageren
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Nou omdat ik je de vorige keer zo hard heb aangepakt . Ik vind dit een leuke sig man . Wel beetje simpel . Background met gradient tool . maar dat windows logo heb je met die glans erg leuk en mooi aan gepakt . verder vind ik het jammer dat je er niet echt heel veel verder in bent gegaan kwa Background.Ik hoorde dat er ook een microsoft lettertype is . Die zou bij deze wel leuker staan Maar bij je naam dat logo'tje nog past er prima bij . Ik maak bij deze even niet me gewonelijke lange rate maar geef je gewoon doodleuk een 8 Reageren
Blink Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Vind het eerlijk gezegd een hele mooi sig. De achtergrond is wel wat aan de simpele kant maar de render vind ik mooi. Ook heeft het een soort van reflectie die er erg mooi uit ziet. Goed werk Global! 80% Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Bedankt voor jullie rate's Meer rate's en/of tips zijn altijd nog welkom. Global Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ondanks iedereen positieve opmerkingen heeft, ben ik weer de klootzak haha Er is weinig aan de sig gedaan, je heb een simpele achtergrond gemaakt, een render geplakt, logo'tje dr bij + font, mijn tip: probeer met brushes te werken en met smudgen! Ik geef je een 5/10 want hij is mij iets te simpel, sorry Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ondanks iedereen positieve opmerkingen heeft, ben ik weer de klootzak haha Er is weinig aan de sig gedaan, je heb een simpele achtergrond gemaakt, een render geplakt, logo'tje dr bij + font, mijn tip: probeer met brushes te werken en met smudgen! Ik geef je een 5/10 want hij is mij iets te simpel, sorry Zoals je in mijn eerste bericht kan lezen: De achtergrond heb ik zo gemaakt, want met brushes werd het aanzicht alleen maar druk en kwam niet mooi overeen met de render. De render heb ik van internet eerst alle stukjes uitelkaar geknikpt toen weer opnieuw erin gezet (i.v.m. met de achtergrond van Windows) Aan de render heb ik nog wel het één en ander gedaan. Zo heb ik elk stukje apart uitgeknipt en tot een geheel uitgemeten zodat het een logo werd van ''Windows'', ik heb er een schaduw aangegeven en wat glanzender over laten komen. Uitendelijk ben ik het met een onvoldoende niet helemaal eens.. Maar goed dat is jou mening dan Global. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.