Jump to content

weer even inkomen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb al heeeeel lang niet meer gedesignt maar dit heb ik weer gemaakt om in te komen

Het lijkt nog nergens op maar ik ben weer begonnen dankzij een vriend van me 'speciial.marc.5'

Dus niet te kritisch :puh:

xmengo1.jpg

weetikveelfi4.jpg

ik heb ook weer een nieuwe gemaakt, die is al weer wat beter :*D

girlpowersd5.jpg

Bewerkt: door Soldier93
Geplaatst:

Probeer niet te dubbelposten. Je laatste signature kon je ook in je eerste post toevoegen door gewoon even te editten. Ik voeg je laatste post even samen met je eerste. Probeer in het vervolg er wel even op te letten. ;)

Geplaatst:

1e Sig

Eigenlijk zijn deze sig's voor mij te lauw om te raten . Me kunsgebit viel er nog net niet van uit me mond(omg dat is grapje he) Maarja Ik ga maar eens raten :bier:

Je eerste sig is een erg mooie . Je hebt een erg mooie render gedaan . Je hebt de background daarmee zo te zien daarmee gemixt . Het heeft een mooie outcome . Ik zie alleen dat je bij deze sig erg trouw hebt gehouden aan de kleur groen . Ik weet niet waar het jou aan moet denken maar bij mij nergens aan . Ik denk dat bij deze sig velle kleuren erg op ze plaats zullen komen maarja dat is mijn mening

Eerste indruk Weer een sig om mee te beginnen maar zeker niet lelijk maar waarom dat groen? 7.5

Brush Sla me dood van woede maar die vind ik nou niet echt .6

Effecten Ja je zelf gemaakte background . Je font (ookal dat niet echt een effect is ) En volgends mij ook een blink bij die speciaale bril van hem toch? 8

Tekst Ja weer iemand met een font . Maar niert echt een super mooie Maarja je neemt er iedergeval de moeite voor 7

Render Ja die is wel mooi . je hebt hem lekker ingepakt met je background . Hij staat op een mooi plekje . Ja hoor niks op aan te merken ^_^ 8

+ Punten n.v.t

Cijfer Bij mij krijg je het cijfer van alle gegeven cijfers . En dan welke je nog het beste Verdient . Me eerste indruk was font/Eentonig groen / en mooie render . En na me beoordeling niet echt veel verandert . Dus je krijgt je cijfer voor de eerste indruk en dat is een 725. :klap:

2e sig

Je tweede vind ik ook weer erg mooi . Je hebt waarschijnlijk met motion blur gewerkt en daarna nog met de smudge tool . Je hebt er daarna nog een render in gegooit . Wat ik wel Jammer vind is dat je voor die render een kader hebt gemaakt en daar de render overheen liet gaan . Vind ik nou niet echt . Maar dat is te minimaal voor een echte opmerking ^_^ . Bij deze het zelfde als denet . Niet een top font maar wel mooi .

Eerste indruk Mooie sig . lekkere kleuren . Gewoon geweldig 8.75

Kleuren Erg sterk aanwezig . Je render zit vol kleur en die heb je lopen smudgen etc . Dan komt er natuurlijk alleen maar meer kleur 9

Brush N.v.t volgends mij

Effecten Iedergeval je smudge background vol kleur . Frame . Misschien nog wat aan de kleur gewerkt . Nouja goed genoeg voor mij . 9

Tekst Der was wel een mooiere font voor deze geweest . Maarja je hebt er iedergeval een 7

Render Erg lekker kleurrijk .Tis een mooie render en heeft uiteindelijk ook goed tot ze recht gekomen :) 8

+Punten Je kleur ontploffing doordat je ging lopen smudgen +0.5

Cijfer Je krijgt weer je cijfer voor de eerste indruk . Verder als je meer om die reden wilt

3e sig

pb me dan . Maar dat was 8.75 plus je bonus dat word 9.25 :klap::klap::klap:

Je derde sig is een van de redenen dat ik het niet leuk meer vind . Ik weet niet of je een kunstwerk uit de museum hebt gestolen maar volgends mij wel. Je hebt opzeker een brush achtergrond gedaan en echt perfect gemixt met je render. Ik vind je lettertype er erg mooi bij passen. Je overlay frame Past er mooi bij het drukt je hoofdkleur nog eens even goed door waardoor hij lekker eentonig is met de background .Verder heb je lekker veel kleuren gebruikt . _O_

Eerste indruk Wau! Meer zeg ik niet 9

Brush Background en eenigsinds er een grens mee gemaakt in je render Yeah ! 9

Effecten Nou beetje dom om dit er tussen te zetten want die zijn zeker wel aanwezig

Kleur Lekker vel . En teminste ook nog wat andere kleuren erin 9

Tekst Past er echt dit keer erg mooi bij . je bent er ook nog wat mee overheen gebrusht waardoor hij niet sterk opvalt . Nice 9

Render . Niks op aan te merken . Die zwaard of dinges inder hand past er ook erg mooi bij en brengt ook vanzelf kleur in de sig . ^_^ 9

+ Punten Vanwegen het heele geheel 0.5

Cijfer Makelijk ik heb je overal een negen gegeven plus die 0.5 dat word dus een 9.5

-------------------------------------------

Hehe eindelijk klaar . dat was het weer voor vandaag :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...