gangster28 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb nog al een irritant probleem. Bij al mijn filmpjes krijg ik hele raare groene en orage kleuren ipv de normale. Weet iemand hoe dit komt of hoe je het kan verhelpen? Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Zal wel aan de instellingen van het besturingsprogramma van je videokaart liggen.. Ik weet niet of je een 'controll center' hebt zoals de Catalyst kaarten van Ati dit hebben, maar als je alles weer op default zet kan 't opgelost zijn. Anders moet je gewoon alles van je videokaart verwijderen en vervolgens opnieuw instaleren, nieuwe drivers zijn gewoon op de site van je videokaart te krijgen(duh ) maar ook op de site van je moederboard als 't goed is. Reageren
Thabit Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb dat ook gehad. Toen heb ik WMP 11 gedownload en toen was het over. Ik heb geen verstand van ATI Control Center etc. Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb zp'n beetje alles geprobeerd met die rotzooi van ATI maar dat wou niet werken maar toen ik net WMP11 er op zetten deed hij het wel weer normaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.