Bassiej Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Bestaat er een freeware programma waarmee je wachtoorden op bepaalde mapping in XP kan zetten? Ik bedoel niet wat standaard in XP zit, 'Een persoonlijke map maken' zodat mensen van andere accounts daar geen toegang tot hebben. Wij hebben hier één account op deze PC en ik heb toch wat 'persoonlijke' mappen. Weet iemand hier een gratis programmatje voor? Ik heb al wat op internet gezocht maar ik kwam vooral uit bij programmatjes rond de 30 à 40 USD. Edit: Ik bedoel ook geen Winzip / Winrar waarmee het wel kan, maar dan moet ik bestanden steeds weer uitpakken en inpakken. Bewerkt: 12 januari 2007 door Bassiej™ Reageren
Die-hard Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Is Lock It Down misschien iets? Het is een van de weinige gratis progamma's die ik vond.(dus geen trial) Anders kan je hier nog eens kijken, vol met progamma's die zo'n functie hebben. Je moet wel naar onder scrollen voor de gratis progamma's.Daar staan er een paar gratis.. Bewerkt: 13 januari 2007 door Die-hard Reageren
Blink Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Tuurlijk zijn er programma's om wachtwoorden op mappen te zetten. Mijn persoonlijke favoriet staat hieronder. Microsoft Privat e Folder is een programma waarmee je gemakkelijk mappen kunt beveiligen met een wachtwoord. Helaas gaat het dus wel om een shareware programma dus het is maar een aantal dagen geldig. Hopelijk helpt het je een beetje, Succes verder Reageren
SWYV Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 verrek, geen een programma werkt bij het sluiten - Lock it down: gratis ja echt gratis? denk niet en gratis heeft alleen unlock functie en geen lock functie - private folder: als ik een passwoord instelt en dan ga ik naar de map dat ik gelockend heb, indien ik passwoord moet intypen, ik typ zooo nauwkeurig en juist in en steeds melding "password is invalid" nog andere gratis programma's? of weet jij problemen te verhelpen bij mijn problemen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.