Follow Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wel, het is al lang bekend, maar hoe doe je het nouw precies, dat is dus mijn vraag en ik weet zeker, dat die vraag niet alleen bij mij voorkomt... Zie de filmpje (Ghost of Lockout) Opzich is hetmijzelf nog nooit gelukt, wel een beetje lol gemaakt met 3 spelers, en ineens dachten we iets te zien, maar nee het was een andere speler van ons. (Naja, killed by Gaurdians kregen we wel, dus wel weer iets erbij ontdekt ) Maar hoe doe je nu die Ghost? Ik heb ook meerdere filmpjes gezien, en ik het het volle vertrouwen in. Het is geen mod, het is echt een soort van Giga Glitch. Want als je in het andere filmpje zo'n stuk of 3 van die 'Ghosts' ziet, moet het wel geen mod zijn. Maar dit is trouwens ook heel populair, zelfs worden mensen ermee belazerd, zoals deze persoon. Maar ik ga het echt uitzoeken, en hoop het te kunnen filmen over een poosje maar dan moet ik wel het spul ervoor hebben. En het is ook nog onduidelijk hoe het moet, ik heb wel 1 ding geprobeerd: de namen te veranderen in dezelfde namen als in het filmpje maar nopes. Hopelijk willen meerdere graag meedoen, maar ik heb geen Xbox Live, misschien over een maandje, maar nu niet. Dus moet ik het maar met Singel Speler en mijn vrienden doen. Heb trick ervaring want heb ook meerdere dingen gedaan, want wie komt ernou zo maar uit een level. Het filmpje maakte me voor het eerst wel een beetje bang, maar wil het zelf hier op mijn TV ook hem zien, terwijl ik aan het spelen en niet iemand anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.