mrtuning Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 jongens hebben jullie nog de intro liedje van gta3 voor mij Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Beetje laat maar lang geleden dat ik die intro zag, maar ik herken het eigenlijk helemaal niet Reageren
mrtuning Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 jah maar heb je ook in muziek bestand Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) jah maar heb je ook in muziek bestand heb op limewire gezocht (en gevonden) maar de host was bezet dus je kan het zelf wel denkik... zoek op gta3 intro dan vind je het wel... of probeer anders even freecorder Bewerkt: 17 januari 2007 door DX11 Reageren
Cenzy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Er staat Soundtrack en dan een naam onder .. Zoek op bij Limewire ofzo Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Al het geluid staat gewoon op je GTA3 CD-ROM. Deze muziek kan je gewoon direct met een muziek afspeel programma afspelen. Voor het filmpje kan je gewoon in je GTA3 map naar de map movies bladeren. Het downloaden en uploaden van deze muziek van of naar het internet is illegaal. Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Al het geluid staat gewoon op je GTA3 CD-ROM. Deze muziek kan je gewoon direct met een muziek afspeel programma afspelen.Voor het filmpje kan je gewoon in je GTA3 map naar de map movies bladeren. Het downloaden en uploaden van deze muziek van of naar het internet is illegaal. limewire is niet illegaal als je zelf niks deelt (wat ook bijna niemand doet denkik) Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Al het geluid staat gewoon op je GTA3 CD-ROM. Deze muziek kan je gewoon direct met een muziek afspeel programma afspelen. Voor het filmpje kan je gewoon in je GTA3 map naar de map movies bladeren. Het downloaden en uploaden van deze muziek van of naar het internet is illegaal. limewire is niet illegaal als je zelf niks deelt (wat ook bijna niemand doet denkik) Wel als je er gebruik van maakt dat andere mensen iets delen. En heel veel mensen delen omdat je anders niet kunt downloaden ermee . Maar zolang het freeware is wat wordt gedeeld is het zo legaal als wat, maar zodra het software en muziek worden... Ontopic: Het geluid staat inderdaad op je CD-Rom, op de 'Play CD-Rom' de tweede dus. Op de CD-Rom staat een mapje 'Audio' er daarin staan 195 geluidsbestanden. Wave en MP3, die kun je dus direct in je mediaplayer beluisteren. Ook de radiostations staan ertussen mocht je daarin geinterresseerd zijn . Veel succes met zoeken... Reageren
mrtuning Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 jah maar ik heb de cd niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.