Jump to content

Splitz-6 ATV

dynastus

Recommended Posts

kan iemand me een filmpje laten zien hoe een Splitz-6 ATV van land naar water gaat en daarna van water naar land alvast bedankt

Rockstar Games heeft

op Youtube.com een filmpje over de Splitz-6 ATV geplaatst. Veel plezier met het bekijken! :cya:

Edit @ VforV hieronder: Dat ben ik met je eens. Het spel zou een stuk 'cooler' zijn geweest als de motorgeluiden wat gevarieerder zouden zijn, veelal zoals je in de trailer kan horen. Het nepste vond ik toch wel de Bulldozer, deze klonk exact als een sportwagen zoals de Infernus of de Stinger. Ik vond het zeer jammer dat dat zo onafgewerkt was. Maar voor de rest vind ik GTA Vice City Stories een prachtspel. :tu:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Wat ik jammer vind, is dat de voertuigen in de filmpjes altijd andere motorgeluiden hebben, dan in het uiteindelijke spel. Die Splitz-6 ATV heeft ingame een Stinger motor. :( Terwijl die motor uit het filmpje veel passender geweest was. Hetzelfde voor de Quad, die klonk in de filmpjes ook zo vet, maar in het spel heeft hij gewoon een BF Injection motor. :duh:

Delen op andere websites

Hebben ze een limiet aan motorgeluiden met die engine ofzo? Ik vind het van die Splitz 6 wel jammer dat ie in het water erg langzaam is. Van de helikopters hebben er ook veel het zelfde geluid. Die Armadillo en die ene van het ziekenhuis klinken in het echt echt heel anders.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...