jussie123 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 :huh: Wie kan me helpen bij een level van de Mabulu Club(Driver) :huh: Wie heeft er paar tips........................................................ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 :huh: Wie kan me helpen bij een level van de Mabulu Club(Driver) :huh: Wie heeft er paar tips........................................................ Hmmm, zulke probleem had ik ook je moet toch tegen een of andere: Hilary King racen? die is makki! Gewoon goed je hand rem houden tijdens een bocht en als je gelijk staat geef hem gewoon een duwtje Daarna moet je een missie doen van een eeen bank moet je een bank overvallen die missie heet "" The Job" die is vet! :lol: !! doei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 thxxx hij is gelukt :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Gebruik voortaan de zoekfunctie want er zijn al een heleboel topics hier over! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 thxxx hij is gelukt :lol: B) MOOI! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Je moet zelf in ieder geval geen fouten maken en maar hopen dat Hillary een fout maakt, en bij de bocht voor de laatste brug over de stoep gaan, anders knal je keihard tegen 2 politie-auto's aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Je moet zelf in ieder geval geen fouten maken en maar hopen dat Hillary een fout maakt, en bij de bocht voor de laatste brug over de stoep gaan, anders knal je keihard tegen 2 politie-auto's aan. Voortaan het hele topic lezen dude, het is all GELUKT!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Oh, sorry, maar voor mensen die em dan nog niet gehaald hebben, is dat misschien nog een handige tip. Je weet maar nooit, maar ik zal in ieder geval de volgende keer het hele topic lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Oh, sorry, maar voor mensen die em dan nog niet gehaald hebben, is dat misschien nog een handige tip. Je weet maar nooit, maar ik zal in ieder geval de volgende keer het hele topic lezen. joh, geeft niet man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Ok, je weet maar nooit, die missie is ook zó rottig dat ik dacht dat een extra tip geen kwaad kon. Dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.