Jump to content

wat is dat groen op kaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,ik heb een paar weken terug een san andreas 100% versie gedownload,hij was zonder cheats etc. zegt die persoon,dus als ik rond rij zie ik op een kaartje(links onder) in dat circeltje soms een groen gedeelte,wat is dat?

en (dit hbe ik ook op vice city) bij san andreas en vc als ik bij uitgespeeld spel schiet komen er ofwel kogels bij of gaan ze nooit minderen,is dit ook normaal? :cya:

dat waren mijn vragen!

groetjes , vice! ^_^

Geplaatst:

Dat groen geeft het gebied aan dat jouw gang in haar macht heeft.

Bij Vice-City zullen de kogels inderdaad nooit minderen bij 100%, of dit

bij San Andreas ook het geval is, weet ik niet.

Geplaatst:

Nog een kleine toevoeging. Ganggebieden vindt je in bijna heel Los Santos. Gebieden die een andere kleur hebben dan paars zijn in handen van rivaliserende gangs, die moet jij dan weer veroveren. Dit kan je doen door 3 gang members neer te schieten, er ontstaat dan een war waarin je in drie waves moet zien te overleven.

Die ammo is oneindig bij een 100% savegame, dat kan ik bevestigen. Je krijgt er eerst magazijn bij. Als je dan gaat schieten gaat je ammo er weer af, maar dan toch kom je op het aantal uit wat je eerst ook had. Oneindig dus.

Geplaatst:

Mijn vraag luid: Is er een verre savegame ZONDER groene vlakken ?

ik wil graag weer gang wars doen en ik haat missies :puh:

Geplaatst:
Mijn vraag luid: Is er een verre savegame ZONDER groene vlakken ?

ik wil graag weer gang wars doen en ik haat missies :puh:

Ik vrees dat er geen 100% is waar je nog gebieden moet veroveren, dit omdat bij een helemaal uitgespeelde savegame ook de gebieden horen. Ik raad je aan gewoon een savegame te downloaden naar de missie ‘End of The Line’, er is dan al wel rond de 35% veroverd omdat dat noodzakelijk is voor de missie ‘End of The Line’. Hier kan je er één downloaden voor V1, en hier voor V2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...