Jump to content

Kan jij screens maken in GTA : VCS ?

deagle

Kan jij screenshot's maken in GTA : VCS ?  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Kan jij screenshot's maken in GTA : VCS ?

• Ja
      10
    • Nee
      30

Recommended Posts

Hoi ;).

Aangezien ik eigenlijk heel veel zin heb om een ' VCS Mysterie Tornooi ' te starten zat ik me af te vragen hoeveel mensen op dit forum eigenlijk screenshot's kunnen maken op hun PSP?!

Natuurlijk , als je wilt meedoen aan zo'n tornooi heb je wel screenshot's nodig natuurlijk ... Daarom is het ook niet de moeite om een Mysterie Tornooi te beginnen met maar 5/6 mensen die screenshot's kunnen maken ;).

Delen op andere websites

Het idee zou leuk zijn niscan . Als je het zelf niet wilt is het prima maar als je het echt van plan bent wil je me dan even een PB sturen . Maar even ontopic . Ik kan wel screenshots maken maar dan wel viavia . Niet op de cheatdevice manier . Ik vind dat je met die device dingen mee krijgt die ik zelf helemaal niet wil hebben en voor een paar plaatjes zoem ik wel helemaal in met een foto toestel . Verder hoop ik dat het mag want het idee lijkt me echt heel erg leuk . :Y

Delen op andere websites

Het is dus duidelijk dat de overgrote meerderheid geen screens kan maken op zijn PSP ... Jammer natuurlijk , want zo kan er geen enkel contest georganiseerd worden voor GTA : VCS :-( !

Hallo ik ben nieuw hier :) Maar hoe maak je dan screens op je psp zonder een fototoestel ?

Delen op andere websites

Ja, dat kan ik. Eerst met DevHook (wat ook het beste is) en nu met CheatDevice (wat vervelend is, omdat je X als 'screenshottoets' moet gebruiken en daardoor niet tijdens cutscenes kan 'screenen'. Ook is de HUD en radar automatisch weg, wat vervelend is als je missiescreens maakt.).

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Dat kan je met cheat device doen.

En waar kan je dat ergens downloaden ? en is dat schadelijk voor je PSP ?

wat mijn ervaring tot nu toe is met cheats of mods ofzoiets, is dat het spel eraan kapot kan gaan.

ik heb 2 spellen gehad, en die zijn allebij door te veel cheaten kapot gegaan.

dus ik raad ook iedereen af het te gebruiken.

Delen op andere websites

Dat kan je met cheat device doen.

En waar kan je dat ergens downloaden ? en is dat schadelijk voor je PSP ?

wat mijn ervaring tot nu toe is met cheats of mods ofzoiets, is dat het spel eraan kapot kan gaan.

ik heb 2 spellen gehad, en die zijn allebij door te veel cheaten kapot gegaan.

dus ik raad ook iedereen af het te gebruiken.

een spel kapot door cheats :? ik snap jou niet echt, leg het eens duidelijker uit : is een spel van je kapot door cheats? dus je kan het spel niet meer spelen?

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...