gammie_ Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Hallo leden Ik ben vanplan om voor de PS2 Gta Vice City te kopen, alleen wil ik voor de aankoop nog even een paar dingetjes weten: 1- Als ik het goed begrepen heb, kun je met Tommy op de PS2 gewoon ''wandellen'' door het pookje van de controller? 2-Is er voor de PS2 een multiplayer, zodat je met en vriend samen kan spelen net zoals in Gta Sa? 3-Ik heb VC al op de pc en wil hem nu dus voor de PS2, nou vraag ik mij af zijn de graphics op de PS2 slechter? Of valt dat wel mee? (ben namelijk de pc versie gewend) Global. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Hallo leden Ik ben vanplan om voor de PS2 Gta Vice City te kopen, alleen wil ik voor de aankoop nog even een paar dingetjes weten:1- Als ik het goed begrepen heb, kun je met Tommy op de PS2 gewoon ''wandellen'' door het pookje van de controller? 2-Is er voor de PS2 een multiplayer, zodat je met en vriend samen kan spelen net zoals in Gta Sa? 3-Ik heb VC al op de pc en wil hem nu dus voor de PS2, nou vraag ik mij af zijn de graphics op de PS2 slechter? Of valt dat wel mee? (ben namelijk de pc versie gewend) Global. Dan zal ik maar beginnen met antwoorden: 1) Je kan idd gewoon wandelen met de L3 knop dus vrij rondlopen 2) Nee, multiplayer kan niet met GTA VC PS2 3) Het ligt eraan wat voor TV jij hebt en PC : Ben je op de PC mooie graphics gewend? dan vindt je dit niet echt mooi En om eerlijk te zijn, zou ik em ook niet kopen want jij hebt em tog al voor de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) 1 Je kan op de ps2 en xbox inderdaad op dachtik 3 snelheden lopen, en ook nog rennen, 2 Nee multiplayer is niet mogelijk helaas, 3 Als je een goede pc hebt, ga je er op achteruit, als je een oude pc hebt waar vc net op kan ga je er wel op vooruit... Oeps te laat Bewerkt: 13 januari 2007 door DX11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 En met VC op de pc kan je het spel modden, iets wat op de PS niet kan. En dat vind ik dus een pluspunt aan de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 En met VC op de pc kan je het spel modden, iets wat op de PS niet kan. En dat vind ik dus een pluspunt aan de pc. Ho ho, het kan wel op de ps2... alleen het is iets lastiger... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Oké bedankt voor jullie reactie's Is het echt een heel groot verschil kwa graphics? Ik wil hem graag voor de PS2 omdat ik ten eerste het lekkerder vind spelen met een controller, ten tweede je kan normaal wandellen. Modden vind ik niet echt belangrijk Nog één ding hoeveel kost hij nu precies? Global. Bewerkt: 13 januari 2007 door Global Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Oké bedankt voor jullie reactie's Is het echt een heel groot verschil kwa graphics? Ik wil hem graag voor de PS2 omdat ik ten eerste het lekkerder vind spelen met een controller, ten tweede je kan normaal wandellen.Modden vind ik niet echt belangrijk Nog één ding hoeveel kost hij nu precies? Global. hij kost tussen de 10 en 15 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Oké bedankt voor jullie reactie's Is het echt een heel groot verschil kwa graphics? Ik wil hem graag voor de PS2 omdat ik ten eerste het lekkerder vind spelen met een controller, ten tweede je kan normaal wandellen.Modden vind ik niet echt belangrijk Nog één ding hoeveel kost hij nu precies? Global. dat hangt er dus echt vanaf hoe goed je pc is... is je pc heel goed, zal je merken dat je pc mooier is, is je pc normaal of oud, zal je meer aan de ps2 hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Oké bedankt voor jullie reactie's Is het echt een heel groot verschil kwa graphics? Ik wil hem graag voor de PS2 omdat ik ten eerste het lekkerder vind spelen met een controller, ten tweede je kan normaal wandellen.Ik kan ook 'wandelen' met Tommy. En ik heb GTA Vice City op PC. Hoe dit kan? Met een gamepad. Gewoon zoals een PS2 controller maar dan voor PC. Zelf vind ik GTA ook leuker gamen op een console, met die controller, maar als je de PC versie hebt zou ik de PS2 versie niet meteen kopen. Aan jouw de keuze natuurlijk. Modden vind ik niet echt belangrijk Nog één ding hoeveel kost hij nu precies?De PS2-versie van GTA Vice City kost vandaag de dag zo'n €20. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 En met VC op de pc kan je het spel modden, iets wat op de PS niet kan. En dat vind ik dus een pluspunt aan de pc. Ho ho, het kan wel op de ps2... alleen het is iets lastiger... foei, dat mag niet (volgens mij) ! maaruh, met swap magic of met ombouwers kan dat wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb hem al gekocht Ga zo even spelen. Dat modden kan me gestolen worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.