Cenzy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik was derjuist aan het lezen op Wikigta over Area 69 . Er stond dat je via de Blue Hell er kon komen door eronder te vliegen , maar ook via Teleport van Trainers ? - Kan je Teleport doen op PS2 ? - Wat is een Trainer ? aLvAsT BeDaNkT Cenzy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Ik was derjuist aan het lezen op Wikigta over Area 69 .Er stond dat je via de Blue Hell er kon komen door eronder te vliegen , maar ook via Teleport van Trainers ? - Kan je Teleport doen op PS2 ? - Wat is een Trainer ? aLvAsT BeDaNkT Cenzy 1) Nee, voor zover ik weet niet. Op de PS2 kun je sowieso al niet modden dus ik denk ook niet dat je daar kan teleporteren met een programma. Lees dit eens door zo kun je wel in hidden interiors komen op de PS2. 2) Een trainer is een programma waarmee je kan cheaten. Het heeft het zelfde effect als een cheat, maar een trainer is uitgebreider. Je hebt er bijvoorbeeld spawners bij, of een teleport. In tegenstelling tot een cheat hoef je bij een trainer maar op een toets te drukken wil je een cheat activeren, erg handig dus. >>> Door Dutchy3010: Zucht... Reactie verwijderd, dit doe je maar via PM.<<< Zucht.. Dan hoeft er niets verwijderd te worden, ik had dat namelijk ook al gezegd. Bewerkt: 13 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik was derjuist aan het lezen op Wikigta over Area 69 .Er stond dat je via de Blue Hell er kon komen door eronder te vliegen , maar ook via Teleport van Trainers ? - Kan je Teleport doen op PS2 ? - Wat is een Trainer ? aLvAsT BeDaNkT Cenzy Teleport kan standaard niet op de ps2, waarschijnlijk wel doormiddel van bijv armax... Een trainer is een programma met extra functies, bijv teleporteren, oneindig leven, of auto's spawnen... >>> Door Dutchy3010: Zucht... Reactie verwijderd, dit doe je maar via PM.<<< Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) 1: Op de ps2 kan je (ook op PC) de hidden interior universe in door een bug dat kan bijvoorbeeld via de Ganton Gym als je iedereen daarbinnen killt en met een jetpack door het plafond gaat . meer info op wikigta.org 2: Een trainer is een bestand wat je kan downloaden waarmee je bijv. veel geld krijgt of oneindig kogels meer info kan je van andere spelers krijgen want tis best moeilijk uit te leggen EDIT: DX11 en Mathijs waren me voor.... Bewerkt: 13 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Cenzy Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Maar Trainer is niet voor PS2 alez zonder dienen Armax dinges ofwa ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Ik was derjuist aan het lezen op Wikigta over Area 69 .Er stond dat je via de Blue Hell er kon komen door eronder te vliegen , maar ook via Teleport van Trainers ? - Kan je Teleport doen op PS2 ? - Wat is een Trainer ? aLvAsT BeDaNkT Cenzy Op de eerste vraag heb ik geen zeker antwoord, want ik heb SA niet op PS2. Ik denk dat je het niet kan doen, want op de pc heb je de SA Placemanager nodig. Voor meer informatie kan je misschien eens in dit topic kijken. Een trainer is een programma waarmee je dingen kan doen, die je normaal niet in het spel kan doen. In VC kan je bijvoorbeeld een jetpack nemen en hoger vliegen. Volgens mij kan je dat niet op de PS2 gebruiken. Edit: Trage ik... Bewerkt: 13 januari 2007 door Thundercover Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 nee, dan isie er niet alleen voor de PC Reageren
Dx11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Maar Trainer is niet voor PS2 alez zonder dienen Armax dinges ofwa ? misschien kan je iets duidelijker praten? maar een trainer kan wel zonder armax, namelijk dmv ombouwen, maar daar mogen we hier dachtik niet over praten... Reageren
Cenzy Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik bedoel dus - Kan je Trainer ( ik snap nog altijd niet goed wat het is marjah ) op PS2 zonder EXTRA Spullen ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Simpel antwoord: Nee, dat is onmogelijk. Een Trainer is gewoon een Cheatprogramma, zoals er zoveel van bestaan. Vroeger stonden er heel veel in de Download Database, maar door de hervorming van het forum zijn meer als de helft van alle downloads verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.