Jump to content

Savegame Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben nieuw op het forum maar ik had een probleem en zou het fijn vinden als iemand van jullie me wil helpen:

Ik heb een paar maanden geleden gtasa geleend van een vriend van me, om het eens uit te proberen.

Ik vind het een geweldig spel en heb het dus nu gekocht. Maar ik wil wel graag verder met de savegame die ik had op het spel van me vriend. Ik heb die van me vriend dus gedeinstalleerd en mijn eigen gta geinstalleerd. Als ik nu de savegame wil laden crasht ie naar de desktop. Ik heb het met patch 1, 1.1 en 2 geprobeerd, maar hij doet het op ze alledrie nie.

wie o wie kan me plz helpen?

alvast bedankt

Geplaatst:
Hallo,

ik ben nieuw op het forum maar ik had een probleem en zou het fijn vinden als iemand van jullie me wil helpen:

Ik heb een paar maanden geleden gtasa geleend van een vriend van me, om het eens uit te proberen.

Ik vind het een geweldig spel en heb het dus nu gekocht. Maar ik wil wel graag verder met de savegame die ik had op het spel van me vriend. Ik heb die van me vriend dus gedeinstalleerd en mijn eigen gta geinstalleerd. Als ik nu de savegame wil laden crasht ie naar de desktop. Ik heb het met patch 1, 1.1 en 2 geprobeerd, maar hij doet het op ze alledrie nie.

wie o wie kan me plz helpen?

alvast bedankt

En toch zit het probleem wel bij de versie. Je hebt hem laatst gekocht dus ik weet zeker dat je V2 hebt. V1.1 kun je erbuiten laten trouwens, het gaat hier puur om V1 of V2. Maar goed, jij hebt dus V2, als de savegame van je vriend het niet doet dan is dat een V1 savegame. Je moet dan deze patch downloaden, dat had je waarschijnlijk al gedaan. Dan moet hij het gewoon doen, als hij het dan niet doet heb ik wel een andere oplossing voor je. Als je nog weet bij welke missie je bent gebleven kan je een nieuwe savegame downloaden. Hier kan je er één downloaden voor V1, en hier voor V2. Waarschijnlijk heb je de patch al uitgeprobeerd. Ik raad je aan GTA te verwijderen en opnieuw te instaleren, en om daarna een savegame te downloaden voor V2. Dit lijkt me de beste optie omdat het anders onoverzichtelijk wordt. Later kun je er nog voor kiezen het spel te downgraden voor mods en dergelijke.

Geplaatst:

ik heb zo'n savegame gedownload, maar daar is cj al een keer bij dood gegaan (wil met 0 deaths) en zijn er al andere missies gedaan die ik nog niet had gedaan, hij heeft andere kleren en niet zoveel geld, en ik had al heel veel side-missions gedaan, etc

dus ik denk dat ik maar overnieuw begin ofzo. oja, misschien ligt het er aan dat ik bij die game van mijn vriend een no-dvd patch gebruikte, en erg veel gemod had: ligt het daar niet aan, dan toch bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...