Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Joe ,

Gisteren zat ik in San Fierro en ik speelde de Missie dat je met Cesar naar Angel Pine moet gaan en daar foto's moet trekken . Volgens mij trokken ze foto's van de Slechte hé

Maar dan gaat CJ voor Jizzy Werken :? maar hij weet dat hij in die Loco Syndacate zit

Kan er mij iemand dat uitleggen ? :)

aLvAsT BeDaNkt :)

Cenzy

Geplaatst: (bewerkt)

via jizzy probeert CJ dieper in de Loco Syndicate te komen, zodat hij later de hele groep ( die je hebt gefotografeerd ) neer te maaien.

speel maar een paar missie verder en bij de missie: Ice Cold Killa snap je het zeker weten va nwel

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:

CJ gaat werken voor Jizzy om meer te weten te komen over de Loco Syndacate.Die bestaat uit T-Bone Mendez Ryder Jizzy en Mike Toreno. Je knapt een aantal klusjes voor hem op. In de Missie Ice Cold Killa weet je genoeg en moet je Jizzy vermoorden. In de Missie Pier 69 moet je de 2 andere leiders vermoorden T-Bone Mendez en Ryder. En in de Missie Toreno's Last Flight moet je Mike Toreno vermoorden door zijn helikopter neer te knallen. Mike Toreno heeft het overleeft. Hij heeft de knal over leeft of er zat iemand anders in zijn helikopter. Later doe je in de Desert Missies voor Mike Toreno. Voor een aantal grote rot klussen laat hij als je weer terug in Los Santos komt je broer vrij. :)

Geplaatst:

Inderdaad eigenlijk speelt hij een beetje een spelletje met ze. Eerst doe je missies voor die pooier om zijn vertrouwen te winnen dus en daarna mol je hem. Das het leuke je komt gwn wat meer over het Loco syndicate te weten en dus over ryder ;)

Geplaatst:

Toch nog even wat toevoegen.

In de missie Ice Cold Killa zul je Jizzy moeten vermoorden, je sneakt

zijn club in, eenmaal beneden zal hij je zien, en zul

je hem moeten achtervolgen, en uiteindelijk moeten vermoorden.

In de missie Pier 69 moet je samen met de Triads Ryder en T-Bone Mendez vermoorden.

Je moet je eerst een weg knallen door de gangmembers, T-Bone Mendez word uiteindelijk

neergeschoten door CJ en Cesar, en valt in het water.

Ryder pikt een boot en gaat ervandoor, je zult ook hem moeten volgen en vermoorden.

Mike Toreno weet in deze missie te ontkomen.

In de missie Toreno's Last Flight ga je Toreno achterna die in zijn helikopter op de vlucht gaat.

Uiteindelijk kun je zijn heli neerhalen.

Eenmaal in de Desert blijk dat Mike Toreno niet omgekomen is, of hij heeft het overleefd, of

er zat iemand anders in de helikopter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...