Soldier93 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik weet niet wat het is maar ineens zijn al mn fonts weg en kan ik neit opslaan of iets openen, ik heb ongeluk op browse... gedrukt heeft dat er iets mee te maken? dit komt er al wil ik iets doen: http://img401.imageshack.us/my.php?image=probleemll8.png >>> Door RonaldVC: Topic titel duidelijker gemaakt. Kies in de toekomst zorgvuldig een topic titel uit, zodat het forum overzichtelijk blijft. <<< Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Sluit andere programma's eens af, en herstart je computer eens, start Photoshop alleen op. Dus geen andere programma's dan Photoshop openen. Dan moet het RAM-geheugen het wel aankunnen. Gammie, had dit probleem ook eens en als hij de computer eens afsloot en een tijdje heeft laten rusten lukte het weer. Voor dergelijke vragen bestaat er de Photoshop helpdesk . Veel succes! Reageren
Soldier93 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Okey ik zal het proberen alvast bedankt ! Reageren
Arjen Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dat probleem krijg je als de schijf vol is waar Photoshop op is geinstalleerd. Dus als je PS op C:\Program Files\Adobe\ hebt geinstalleerd, zit de C:\-schijf waarschijnlijk vol. Reageren
Soldier93 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dat probleem krijg je als de schijf vol is waar Photoshop op is geinstalleerd. Dus als je PS op C:\Program Files\Adobe\ hebt geinstalleerd, zit de C:\-schijf waarschijnlijk vol. dat kan niet want ik heb nog 218 GB vrij maar het is gelukt hij doet het weer en de fonts zijn weer terug wel vaag bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.