Jump to content

Fonts zijn weg in Photoshop

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet wat het is maar ineens zijn al mn fonts weg en kan ik neit opslaan of iets openen, ik heb ongeluk op browse... gedrukt heeft dat er iets mee te maken?

dit komt er al wil ik iets doen:

http://img401.imageshack.us/my.php?image=probleemll8.png

>>> Door RonaldVC: Topic titel duidelijker gemaakt. Kies in de toekomst zorgvuldig een topic titel uit, zodat het forum overzichtelijk blijft. ;) <<<

Geplaatst:

Sluit andere programma's eens af, en herstart je computer eens, start Photoshop alleen op. Dus geen andere programma's dan Photoshop openen. Dan moet het RAM-geheugen het wel aankunnen. Gammie, had dit probleem ook eens en als hij de computer eens afsloot en een tijdje heeft laten rusten lukte het weer.

Voor dergelijke vragen bestaat er de Photoshop helpdesk .

Veel succes! :)

Geplaatst:

Dat probleem krijg je als de schijf vol is waar Photoshop op is geinstalleerd. Dus als je PS op C:\Program Files\Adobe\ hebt geinstalleerd, zit de C:\-schijf waarschijnlijk vol.

Geplaatst:
Dat probleem krijg je als de schijf vol is waar Photoshop op is geinstalleerd. Dus als je PS op C:\Program Files\Adobe\ hebt geinstalleerd, zit de C:\-schijf waarschijnlijk vol.

dat kan niet want ik heb nog 218 GB vrij maar het is gelukt hij doet het weer en de fonts zijn weer terug

wel vaag :?

bedankt! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...