Jump to content

Gaten in het Spel


Cenzy

Recommended Posts

Joe ,

Ik heb GTA III op PS2 sinds Maart 2002

Nu , 5 jaar later , wil ik het spel opnieuw spelen , maar er zijn altijd gaten .

met Gaten bedoel ik , als ik bevoorbeeld met een auto rijd , dat er in de baan Vakken komen van de BLue Hell .

Dit is Kweet-Nie-Hoe-Ambetant :puh:

HAngt dit af van de Ouderdom van het spel ? oF ligt het aan mijn Playstation ?

aLvAsT BeDaNkT :)

Cenzy

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit probleem op de pc ook (dat ik de blue hell zag). op de ps2 kan de draw distance natuurlijk niet hoger, maar dit hielp wel. het ligt in ieder geval niet aan je ps2. bij vc was dit niet meer zo, alleen zag de grond er soms ff raar uit. ik heb sa op de ps2, en hier heb ik dat (heel) soms met die grond. het zit hem denk ik gewoon in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit er gwn in. Als je bijvoorbeeld ergens in rijdt of een stuk van een gebouw openrijdt die bij een bepaald soort missie hoort kom in je in zo'n blue hell terecht. Dat heeft dus niks met je ps2 te maken en is ook niet gevaarlijk. Maar wel Lol :sigaar: dat heb ik soms.

Maar een Blue hell is vervelend maar het is nou eenmaal de ondergrond van de wegen gebouwen enz.

Bewerkt: door Pimpie_007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik moet er wel bij zeggen dat het constant blauw is , ik rij feitelijk gewoon op een blauwe weg :?

Je bent in de 'blue hell' gevallen. Dit is eigenlijk de ruimte die onder de stad zit, waar Liberty City dus op is gebouwd. Door foutjes in het spel is het mogelijk om in de 'blue hell' te komen, zoals in het Metro Station in Shoreside Valley (het 3e eiland bedoel ik). Dit heeft (bijna) ieder spel, de ene keer zal je er alleen meer last van hebben dan anders. In de blue hell zijn soms ook dingen die 'onder de wereld' bevinden, zoals Area 69 in GTA: San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...