Jump to content

Langste auto die er is :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou jij niet altijd al de langste auto in heel GTA wil hebben?

Nou zo moeilijk is het dus niet ;)

Je hebt alleen een paar Towntruck's nodig ^_^

Daar kan je een mod of trainer voor downloaden..

Je moet gewoon een Towntruck op een willekeurige plek zetten en dan meer Towntrucks spawnen.

Dan zet je ze vast met het soort touwtje aan het einde van de auto, je moet vanaf voor beginnen, omdat als je de auto beweegt de auto weer losgaat..

Zet zoveel trucks als je wil achter elkaar en klaas is kees :Y

Natuurlijk wel met de voorste rijden hè :duh:

Niet te hard in de bochten rijden, want dan kan je towntrucks verliezen :cab:

Sorry, heb geen screen, had er wel één maar probeerde het via Imagehack.us te uploaden maar moest het telkens verkleinen en van die dingen :duh:

Had de orginele screen niet meer dus ben ik screen kwijt :puh:

Bewerkt: door SlayerTwist
Geplaatst:

Dat is inderdaad een grappig iets om een keer te doen en velen zijn je al voorgegaan. Naast dat het met de Towtruck kan, kan het ook met de tractor. Overigens zit er ook een bug bij, zie bijvoorbeeld dit filmpje, waar je even op die Tanker achteraan moet letten :).

Geplaatst:
Dat is inderdaad een grappig iets om een keer te doen en velen zijn je al voorgegaan. Naast dat het met de Towtruck kan, kan het ook met de tractor. Overigens zit er ook een bug bij, zie bijvoorbeeld dit filmpje, waar je even op die Tanker achteraan moet letten :).

Ik had al zo'n vermoede dat mensen mij voor waren gegaan, maar wist het niet zeker :puh:

Dat je het ook met tractor kan wist ik ook, maar die rijden gewoon echt traag :bonk:

Wel grappig die Tanker ^_^

Geplaatst:

Ik heb het ook wel eens geprobeerd.

Maar dan op die grote berg in Bone County, daar kun je een schans vinden.... ;)

Hilarisch filmpje, vooral de muziek erbij is geweldig. :klap:

Geplaatst:

Het leuke aan een towtruck is ook dat de snelheid niet aangepast wordt. Als je bijvoorbeeld een erg trage boxville takelt kan je veel sneller gaan dan als je de boxville bestuurt:

towtruckboxvillekf6.jpg

Hetzelfde kan je doen met een combine harvester, die nog trager gaat.

Geplaatst:
Het leuke aan een towtruck is ook dat de snelheid niet aangepast wordt. Als je bijvoorbeeld een erg trage boxville takelt kan je veel sneller gaan dan als je de boxville bestuurt:

towtruckboxvillekf6.jpg

Hetzelfde kan je doen met een combine harvester, die nog trager gaat.

Dat is idd wel handig ^_^

Maar er zit alleen wel een bug in.

Als je bijvoorbeeld een Quad gaat meeslepen hoor je het auto geluid van de Quad in plaats van de Towntruck :duh:

Ik weet niet als het Squad of Quad is volgens mij Quad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...