Jump to content

usb 16 + Vice point mall bmx

MASTERMIND

Recommended Posts

Ik heb nog 2 kleine vraagjes:

1) Hoe moet ik unique stunt nr 16 voltooien ?

>>zie hier<< (bij die ene motorclub). Ik heb het al zo vaak geprobeert, maar het lukt me niet :?. Met de PCJ-600 kom ik maar max. 37 meter verder. En zelfs met een auto nog minder ver. Kan iemand zeggen waar je precies moet landen of wat ik fout doe ?

2) Waar bevindt zich de BMX voor de zijmissie ''Vice Point Mall BMX'' (Mashin' up the Mall) :?

Greetz MASTERMIND

Bewerkt: door MASTERMIND
Delen op andere websites

1. Ik kan je vertellen dat dit de laatste Unique Stunt Bonus was waarmee ik zat, en daar heb ik toch ook wel een tijdje over gedaan om hem te behalen. Toch is-ie eigenlijk heel simpel. Je moet er allereerst voor zorgen dat je over een PCJ-600 beschikt, met andere motors zal je deze stunt niet kunnen behalen. Tegenover de trap die als schans moet dienen tijdens deze stunt, ligt een lange steeg. Ga deze steeg helemaal af totdat je niet meer verder kan. Draai je motor nu richting de trap, en duw terwijl je gas geeft de analoge joystick half naar voren. Nu zal Victor een aërodynamische houding aannemen, zodat je snel genoeg gaat (let op: Victor moet echt op zijn motor liggen zeg maar, niet staan!!!). Nu zal je deze stunt met vlag en wimpel behalen.
  2. De BMX staat op dezelfde plek als waar de Infernus in GTA Vice City staat. Zie het onderstaande kaartje voor de exacte locatie. De BMX staat op een verhoging, en er staat een bord bij waarop staat: "Win this bike!".
    nlgtaso8.png
    En voor het geval je met vragen aan komt zetten hoe je 'Mashin' up the Mall' precies moet voltooien, plaats ik hieronder nog een beschrijving die ik al eerder had gemaakt:
    Bekijk =>deze pagina<= op WikiGTA. Daar heb ik een beschrijving geplaatst over hoe 'Mashin' up the Mall' behaald kan worden. Daar staat letterlijk in hoe je het beste kan rijden, ik citeer:
    Hints en tips
    • Verzamel allereerst alle corona's op de benedenverdieping, en rijd vervolgens via een (rol)trap naar boven om daar in één ronde alle corona's op te pikken.
    • De meeste corona's op de benedenverdieping liggen in waterbakken. Deze bakken zijn uitstekend om erdoor van je fiets te vallen, dus zorg er dan ook voor dat je hier voorzichtig mee omspringt.
    • Wanneer je naar de bovenverdieping wilt, kan je het beste een gewone trap nemen in plaats van een roltrap. Een roltrap houdt je alleen maar tegen, zodat je weer naar beneden valt. Tevens kun je het beste het analoge joystickje naar voren duwen zodat je extra vaart maakt.

Desalniettemin heb ik voor jou een kaartje gemaakt over hoe je het beste kan rijden. De rode route is op de benedenverdieping, en de blauwe route de bovenverdieping. Als je goed de 'hints en tips' gelezen had, weet je dus dat de je met de benedenverdieping moet beginnen. Ik wens je veel succes verder! :cya:

nlgtarj0.png

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Waarom kan ik die blauwe niet pakken?

edit: ik zie het al je moet een stoppie uitvoeren, pietje II nog bedankt hé :D

edit 2: 1ste poging: 11:28, woeps ietsjes te lang ;)

Delen op andere websites

Waarom kan ik die blauwe niet pakken?

Ja, dat is inderdaad een feit wat wel iets lastiger is dan normaal. Er zijn drie kleuren en bij die kleuren moet je andere dingen doen. Bij éen moet je er gewoon door heen rijden, bij de andere moet je er springend door gaan oftewel de kleur Rood. En dan moet je er op het voorwiel doorheen gaan, dus een soort van stunt rijden in GTA noemt men dat de Stoppie dat is de kleur blauw dus. In de groene kleur moet je een Wheelie maken oftewel je moet op je achterwiel gaan rijden, mocht dit echter niet lukken? Dan kun je de savegame altijd aanvragen! :)

Edit: Nee hoor, ik ben gewoon met San Andreas bezig, maar als het echt niet lukt dan wil ik hem wel doen hoor. :)

Delen op andere websites

bedankt Summerbase, als die 2 dingen me niet lukken dan zet ik het zeker in het savegame aanvraag forum ;)

maar ik ga eerst het nog eens proberen

edit: 2de poging: 5:47

edit2: is summerbase aan het wachten voor mijn savegame ? ;)

edit3: 3de poging: 5: 19

savegame: zie volgende post ;)

@summerbase: ok

Delen op andere websites

vraagje welk bestand moet ik uploaden ??????????????????????????????

Pak de Map ULES00502S92F* (Het sterretje staat voor het slot waarop je hem hebt opgeslagen.) in met WinRar. Upload dan je Save Game op via je Bijlage :).

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...