gansdar Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 in vice city op het tweede eiland als ik dan in de buurt van de ammunutionshop kom of bij de hymen conde iniedergeval in dat stuk niet heel downtown loop me spel vest moet ik op esc drukken en staat er dat ern een fout is hoe kan dit en als dit topic naar ergens anders verplaats word wilen jullie dat dan zeggen want vorige keer kon ik hem niet meer terug vinden want weet niet presies in welk forum dit hoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) in vice city op het tweede eiland als ik dan in de buurt van de ammunutionshop kom of bij de hymen conde iniedergeval in dat stuk niet heel downtown loop me spel vest moet ik op esc drukken en staat er dat ern een fout is hoe kan dit en als dit topic naar ergens anders verplaats word wilen jullie dat dan zeggen want vorige keer kon ik hem niet meer terug vinden want weet niet presies in welk forum dit hoort Waarschijnlijk heb je Mods geinstalleerd die niet correct werken of simpelweg op de verkeerde manier zijn geinstalleerd. Indien je nog weet welke bestanden je allemaal hebt vervangen kan je een aanvraag doen in het Aanvraag Topic voor bestanden van GTA. Aangezien jij aangeeft dat Downtown niet wordt weergeven kan je eens kijken in de 'downtows' map die je vind in je Vice City map en wel op Data > Maps > Downtows. Daar vind je drie bestandjes, controleer of die corrupt zijn en zonodig vervang ze, simpeler is om gewoon te herinstalleren. Veel succes daarbij. Ook vind je in de Map Maps nog een Map genaamd Downtown, vergeet de map Downtows dus maar Bewerkt: 13 januari 2007 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.