gtajohan Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) ik heb een auto geplaatst met ipl maar als ik op de plek kom waar die hoord te staan is hij er niet kan iemand mij helpen Bewerkt: 13 januari 2007 door gtajohan Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 ik heb een auto geplaatst met ipl maar als ik op de plek kom waar die hoord te staan is hij er nietkan iemand mij helpen Dit kan zijn omdat je de regel in de IPL verkeerd gedaan hebt. Tussen cars en end heb jij een regel gezet, ik zal even een regel van mij posten die het doet: 505.802, -494.522, 11, 0.0, 553, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1 Plak deze regel nu over jou vehicle regel in je ipl heen. Nu kun je hem gaan editten. De eerste drie getallen zijn de coordinaten (X-Y-Z). Deze kun je verkrijgen met de SA Place Manager of met de Map IO scripts van KAM. Het 4e cijfer is de draaihoek, dat spreekt ook voor zich. Het 5e cijfer is het ID nummer van de wagen die je wilt laten spawnen, dit is allemaal te vinden in de vehicle.ide (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data) die te openen valt met kladblok. Tot zover is het genoeg om je auto goed ingame te kunen krijgen, staat hij er nog steeds niet, maak dan even een rondje door de stad en kom terug. Dan moet hij er toch echt staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.