Jump to content

Soldier93 Vs M4X

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Soldier93 Vs. M4X

Regels:

Onderwerp: Hip-Hop

Soort design: Signature

Size design: 350 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zondag 14 Januari

Dit is mijn inzending:

thegamev2tu0.jpg

Bewerkt: door Soldier93
Geplaatst:

't Is dat Levi er niet is, maar lees aub de regels door: REGELS!!!

wat doe ik fout dan?

Ik weet ook niet echt wat je bedoelt arjen . Maar misschien wel . Ik denk dat arjen dit bedoelt

Voorbeeld:

Topic Naam: Levi Vs Slimm

Want komt er in het topic te staan?

Levi Vs Slimm

Onderwerp: Natuur - Bergen

Size design: 350 x 130

Tijd van inlevering: 17 november - 21:00

Dit komt uit de regels en ik denk dat hij bedoelt dat jij dat lijstje mist . En ps: Je topic naam is goed maar een global Moderator zoals .levi. verandert die meestal als iemand is aangemeld zoals in dit geval M4x :cya:

Geplaatst:

't Is dat Levi er niet is, maar lees aub de regels door: REGELS!!!

wat doe ik fout dan?

Ik weet ook niet echt wat je bedoelt arjen . Maar misschien wel . Ik denk dat arjen dit bedoelt

Voorbeeld:

Topic Naam: Levi Vs Slimm

Want komt er in het topic te staan?

Levi Vs Slimm

Onderwerp: Natuur - Bergen

Size design: 350 x 130

Tijd van inlevering: 17 november - 21:00

Dit komt uit de regels en ik denk dat hij bedoelt dat jij dat lijstje mist . En ps: Je topic naam is goed maar een global Moderator zoals .levi. verandert die meestal als iemand is aangemeld zoals in dit geval M4x :cya:

o okey, doe ik wel eff dan ;)

Geplaatst:

Soldier93

Mooie Signature maar mocht wat meer in een beetje leeg lijkt het.

M4X

Ook een zeer mooie Signature zeer mooi bewerkt en zit vol vind ik

Conclusie

Ik stem voor M4X

Okeey 0-1

Maar we doen hoeveel votes?

3 is genoeg toch?

>>> Door .Levi.: Je hoeft de stand niet om de zoveel tijd bij te houden. Stemmen is gewoon t/m 15 januari het aantal stemmen maakt niks uit.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar soldier . In ze render zit teminste nog wat kleur . Die van m4x is naar mijn smaak te eentonig . Verder vind ik het bij die van de soldier leuker omdat hij lens flare heeft gebruikt op die ketting . Goeie :puh: . verder heb jij teminste wel kleur gelaten in je render wat ik er leuker bij vind passen en dan ook nog eens een rustige background . Top man . Mijn stem is voor soldier93 :sst:^_^

Soldier:mooi gedaan hoor met je effecten maar je hebt niet veel gedaan met je achtergrond daar moet je je tijd met besteden dat vind ik toch teminste .Wat je wel gedaan hebt is iets aan je render hebt gedaan en dat is goed .

M4X: mooi gedaan hoor de sig is prachtig wat je ook kon doen is dat je met de eraser eminem weer gewoon kon maken en dat zo goed zijn ,je hebt tijd aan je render en je achtergrond gebracht dat vind ik reuzegoed

Mijn stem gaat naar M4X

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Soldier93: wel mooi, maar niet mijn stijl. Verder zou je het plaatje wat duidelijker kunnen doen.

M4X: Echt mooi! Echt niks meer aan veranderen.

Mijn stem: M4X

ik stem op m4x want ik vind die van hem mooier

m4x heeft een mooi lettertype in tegestelling tot die van soldier93 en ik vind die van soldier93 ook een beetje saai (zoals die 2 zwarte randen aan de linker/rechter kant)

edit: na de sigs nog even bekeken te hebben viel mij ook op dat ik de achtergrond van m4x zeer mooi vindt en de specials effects zijn beter te zien dan die van soldier93

allebei alsnog goed gedaan

mijn stem:m4x

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

Soldier93

Erg mooi, alleen links en rechts wat leeg.

M4X

Erg mooi, goed gevuld, mooie tekst.

Conclusie: M4X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...