san andreas freak Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 wie weet of deze auto gepimpt is of is het een mod zo ja jammer want ik heb ps2 mr als het gepimpt is wil ik weten welke auto hoe en waar kijk maar hier Reageren
cheizz Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 t is inderdaad een mod hij ziet er wel cool uit maar jammer dat je hem niet kan krijgen Reageren
san andreas freak Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 is er geen auto die er op lijkt of zo want hij is egt vet mr kan je geen andere auto pimpen die er een beetje op lijkt alvast bedankt Reageren
paul007 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 is er geen auto die er op lijkt of zo want hij is egt vet mr kan je geen andere auto pimpen die er een beetje op lijkt alvast bedankt De Sabre lijkt er wel op Of die HotRing wagen. Dan moet je hem gewoon pimpen bij Transfender en klaar is kees ;D Reageren
san andreas freak Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 oke heel erg bedankt bijde en wel een vet filmpje Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dat is een mod, want er staat "General Lee" op het dak geschreven (als je even oplet ). Wel een vette mod hoor, jammer dat ik SA niet meer op de PC heb Ik heb maar 7× gezegt op dit forum dat SA gecrashed is Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hij lijkt veel op een 'Sabre' en een 'Clover'. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 wie weet of deze auto gepimpt is of is het een mod zo ja jammer want ik heb ps2 mr als het gepimpt is wil ik weten welke auto hoe en waar kijk maar hier Vind hem niet zo mooi Zeker niet vergeleken met die andere auto's die te downloaden zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.