-Spijker- Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Hoe maak je een filmpje van gta vice city? moet je een mod voor downloaden? sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC. maar bij mij is er niks ??? kan iemand me helpen? Alvast bedankt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Met de toetsen F1, F2 en F3 kan je gebruik maken van de replay-optie uit GTA VC, hiermee kan je de laatste 15 (dacht ik) seconden van wat je aan het uitvreten was nog een keer zien. Het werkelijke opnemen van GTA kan met het programma FRAPS, waar enkele freeware-downloads van te vinden zijn op het internet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Met de toetsen F1, F2 en F3 kan je gebruik maken van de replay-optie uit GTA VC, hiermee kan je de laatste 15 (dacht ik) seconden van wat je aan het uitvreten was nog een keer zien.Het werkelijke opnemen van GTA kan met het programma FRAPS, waar enkele freeware-downloads van te vinden zijn op het internet. Hoi, bedankt dat je me wilt helpen.... maar weet je een site dan??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Do not look for answers faraway for questions nearby... www.GTAgames.nl; FRAPS B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Do not look for answers faraway for questions nearby...www.GTAgames.nl; FRAPS B) hmmmm.... bedankt maar het lukte niet ik heb op downloaden gedrukt maar toen stond er dat ik naar een andare zite moet gaan of mijn personal forewall moet vernieuwen.... <_< het lukte nog steeds niet maar dank je wel dat je me wilt helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Gister is er een nieuwere versie van Fraps neer gezet. Deze werkt nog beter: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=247 Denk er wel aan dat je PC de goede systeemeisen moet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Gister is er een nieuwere versie van Fraps neer gezet.Deze werkt nog beter: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=247 Denk er wel aan dat je PC de goede systeemeisen moet hebben. djeess, joriz ik heb alle systeem eisen zelfs fire wall enzo en deeplink enzo maar het werkt nog steeds niet man <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Hoe maak je een filmpje van gta vice city? moet je een mod voor downloaden? sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC. maar bij mij is er niks ??? kan iemand me helpen? Alvast bedankt :rolleyes: Ik heb Full FRAPS versie, kan je filmpjes maken zolang als je wilt, wil ik wel ff naar je sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Hoe maak je een filmpje van gta vice city? moet je een mod voor downloaden? sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC. maar bij mij is er niks ??? kan iemand me helpen? Alvast bedankt :rolleyes: Ik heb Full FRAPS versie, kan je filmpjes maken zolang als je wilt, wil ik wel ff naar je sturen. Thnx :lol: bedankt echt aardig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
illegal8man Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 wil je em ook naar mij sturen please? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Ik wil et wel doen, alleen is het op dit forum verboden om cracks te versturen. Ik heb em namelijk illegaal gedownload met eMule. En aangezien ik hier geen problemen wil krijgen, kan ik het beter even over de mail doen dan em hier even vrolijk te gaan versturen. Hij is wel handig je kan filmpjes net zo lang maken als je wilt. Alleen nemen ze dan heel veel schijfruimte in. Moet je ze even met Windows Movie Maker kleiner maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Lol, ik maak altijd screenshot heel snel achter elkaar en dan met programma 2 Frames per sec. en dan plakken en afspelen. Krijg je wel stotter filmpje, ziet er zo uit: Screenshot -> Pauze -> Paint -> Plakken -> Herhalen Thanx voor dat FRAPS gedoe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Lol, ik maak altijd screenshot heel snel achter elkaar en dan met programma 2 Frames per sec. en dan plakken en afspelen. Krijg je wel stotter filmpje, ziet er zo uit:Screenshot -> Pauze -> Paint -> Plakken -> Herhalen Thanx voor dat FRAPS gedoe! Nou, dan kan je beter even FRAPS demo downloaden, dan kan je nog filmpjes van 30 seconden erop zetten. Kost ietsjes minder moeite. Ik vind het wel creatief bedacht. Misschien wel de ouderwetste manier om filmpjes te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ja, ik kon niks anders verzinnen ik ben nog n00b PC Gamer ik gamende altijd console :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Een jongen uit mijn klas die had een ander programma gevonden waar je ook spellen mee kon opnemen. Ik zal wel vragen hoe het heette, dan kan je die misschien ook nog krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.