Jump to content

Fimlpje maken.


-Spijker-

Recommended Posts

Hoe maak je een filmpje van gta vice city?

moet je een mod voor downloaden?

sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC.

maar bij mij is er niks ???

kan iemand me helpen?

Alvast bedankt :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de toetsen F1, F2 en F3 kan je gebruik maken van de replay-optie uit GTA VC, hiermee kan je de laatste 15 (dacht ik) seconden van wat je aan het uitvreten was nog een keer zien.

Het werkelijke opnemen van GTA kan met het programma FRAPS, waar enkele freeware-downloads van te vinden zijn op het internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de toetsen F1, F2 en F3 kan je gebruik maken van de replay-optie uit GTA VC, hiermee kan je de laatste 15 (dacht ik) seconden van wat je aan het uitvreten was nog een keer zien.

Het werkelijke opnemen van GTA kan met het programma FRAPS, waar enkele freeware-downloads van te vinden zijn op het internet.

Hoi,

bedankt dat je me wilt helpen....

maar weet je een site dan???

alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Do not look for answers faraway for questions nearby...

www.GTAgames.nl; FRAPS B)

hmmmm.... bedankt maar het lukte niet :(

ik heb op downloaden gedrukt maar toen stond er dat ik naar een andare zite moet gaan of mijn personal forewall moet vernieuwen.... <_<

het lukte nog steeds niet maar dank je wel dat je me wilt helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een filmpje van gta vice city?

moet je een mod voor downloaden?

sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC.

maar bij mij is er niks ???

kan iemand me helpen?

Alvast bedankt :rolleyes:

Ik heb Full FRAPS versie, kan je filmpjes maken zolang als je wilt, wil ik wel ff naar je sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een filmpje van gta vice city?

moet je een mod voor downloaden?

sommige mensen zeggen dat je alleen op de " F9" knop drukt dan verschijnt er REC.

maar bij mij is er niks ???

kan iemand me helpen?

Alvast bedankt  :rolleyes:

Ik heb Full FRAPS versie, kan je filmpjes maken zolang als je wilt, wil ik wel ff naar je sturen.

Thnx :D:D :lol: bedankt echt aardig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil et wel doen, alleen is het op dit forum verboden om cracks te versturen. Ik heb em namelijk illegaal gedownload met eMule. En aangezien ik hier geen problemen wil krijgen, kan ik het beter even over de mail doen dan em hier even vrolijk te gaan versturen. Hij is wel handig je kan filmpjes net zo lang maken als je wilt. Alleen nemen ze dan heel veel schijfruimte in. Moet je ze even met Windows Movie Maker kleiner maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik maak altijd screenshot heel snel achter elkaar en dan met programma 2 Frames per sec. en dan plakken en afspelen. Krijg je wel stotter filmpje, ziet er zo uit:

Screenshot -> Pauze -> Paint -> Plakken -> Herhalen ;)

Thanx voor dat FRAPS gedoe!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik maak altijd screenshot heel snel achter elkaar en dan met programma 2 Frames per sec. en dan plakken en afspelen. Krijg je wel stotter filmpje, ziet er zo uit:

Screenshot -> Pauze -> Paint -> Plakken -> Herhalen ;)

Thanx voor dat FRAPS gedoe!

Nou, dan kan je beter even FRAPS demo downloaden, dan kan je nog filmpjes van 30 seconden erop zetten. Kost ietsjes minder moeite. Ik vind het wel creatief bedacht. Misschien wel de ouderwetste manier om filmpjes te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...