Jump to content

Helicopter spawning bij Vercetti Estate


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hallo GTAfans,

Ik heb even een vraagje, maar ik weet niet of ik hem in het goede forum plaats. Dit forum leek me het meest voor de hand liggend. Ik vlieg tegenwoordig veel rond in de helikopter van het Vercetti Estate. Toch is dat ding er vaak niet, ik probeer dan het spel op te slaan, dood te gaan of opgepakt te worden.

Heel soms is hij er dan weer.

Hoe werkt het spawnsysteem eigenlijk? Dan weet ik tenminste wanneer hij er altijd is.

Bedankt!

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op de PS2 en dan is hij er niet bijna altijd bij mij :-(

Ik snap wat je bedoelt, weet je wat je kan doen, zorg eerst dat je 70 (dachtik) hidden packages hebt, dan komt de sea sparrow daar id tuin, als je die hebt, kom je het huis uit, loop je langs de wapen pickups (ook vd hidden packages) en ga je via daar dus naar de tuin, dan staat de sea sparrow er altijd, als je dan naar het dak vliegt staat de maverick er, ook altijd (via die weg dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de helikopter hebt gevlogen en dan zonder dood te gaan of opgepakt te worden in een ander voertuig weer teruggaat naar vercetti-estate.

Dan kan het voorkomen dat er nog geen nieuwe staat.

nee hoor, ook dan staat er gewoon een nieuwe, om hem te zien moet je gewoon altijd van boven komen, en dus niet binnendoor via het huis... overigens, de sea sparrow is toch wel vetter en die staat er als je 70 hp's heb dus kan je beter dat doen..

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Als je met de helikopter hebt gevlogen en dan zonder dood te gaan of opgepakt te worden in een ander voertuig weer teruggaat naar vercetti-estate.

Dan kan het voorkomen dat er nog geen nieuwe staat.

nee hoor, ook dan staat er gewoon een nieuwe, om hem te zien moet je gewoon altijd van boven komen, en dus niet binnendoor via het huis... overigens, de sea sparrow is toch wel vetter en die staat er als je 70 hp's heb dus kan je beter dat doen..

en trowens de sea sparrow is ook handiger want die heeft een machine gun erop dus kan je mensen mee dood schieten hij kan op het water landen en is wat makelijker te besturen

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien verschilt het gewoon wel per console

nope das altijd hetzelfde, je moet altijd van boven komen om die heli op het dak te zien, dus als je vanuit het gebouw komt zie je hem niet, ik kan wel uitleggen waarom, als je in het gebouw zit is de buitenwereld niet geladen, en als je dan daarboven naar buiten gaat word de wereld even geladen, en zal de maverick niet geladen worden, omdat die zich al in je gezichtsveld bevind, en niet zomaar voor je neer word gespawnt, dat zou raar zijn. dus als je door de voordeur gaat wordie (en ook de sea sparrow) geladen, omdat ze beiden buiten je gezichtsveld zijn. als je dan dus buiten blijft, en dus via het dak komt, zal hij er staan, het beste is dus naar de tuin te lopen en de sea sparrow pakken, en dan naar het dak te vliegen om de maverick te pakken, of wat je ook kan doen, met een andere heli, of skimmer, vanuit de lucht komen, dan zal hij er altijd staan, hij word dan al geladen waneer hij zich buiten je gezichtsveld bevind, als je dan dus aan komt vliegen staat hij er.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt niet altijd, als je via de trappen gaat heb ik vaak genoeg gehad dat die er wel stond. Het is volgensmij gewoon een bepaalde kans dat hij er wel of niet staat. Die kans is waarschijnlijk hoger dan 50% wat verklaard dat de meeste zeggen dat hij er meestal wel staat. Het is echter absoluut geen 100%, omdat het ook vaak genoeg gebeurt dat de Maverick (of de Sea Sparrow na 80HP's) er niet staat. Je moet gewoon geluk hebben, waar de kans op in dit geval redelijk groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...