Lance Vance Dance Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Die bewering van DX11 lijkt me sterk, want dat zal betekenen dat je vaak eerst een Sea Sparrow helemaal moet ophalen en dan pas de Maverick die er dan ineens zal staan. Dat klinkt heel raar Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Als ik gewoon aankom vliegen staat de Marverick er (bijna) altijd. Ook als is van Binnen kom staat de Marverick er meestal maar minder vaak. De Sea Sparrow staat er alleen als ik via de voorkant naar buiten ga en vervolgens om het huis heen loop. Als ik via binnen naar beneden ga de tuin in staat de Sea Sparrow er bijna nooit. Maar laten we maar veronderstellen - zoals Baffie al zei - dat de helicopters een 'spawnkans' (mooi woord hè) hebben. Van ongeveer 50 % Bewerkt: 24 januari 2007 door Bassiej™ Reageren
Koen729 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Over de tank en hunter in de legerbasis, staat die er wel altijd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.