De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Tip als er 2 politie mannen in een wagen zitten kanl met een sniper de linker zijn hoofd er af de zittende en de ander maak je gewoon dood ga dan van links instappen waar die gast zonder hoofd zit je zal zien dat hij hem er niet uitgooid maar door hem heen stapt en er zit dan zo man zonder kop naast je XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 wat is dat nu voor zever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Tip als er 2 politie mannen in een wagen zitten kanl met een sniper de linker zijn hoofd er af de zittende en de ander maak je gewoon doodga dan van links instappen waar die gast zonder hoofd zit je zal zien dat hij hem er niet uitgooid maar door hem heen stapt en er zit dan zo man zonder kop naast je XD ow die bug, heb ik ook welles gehad Bewerkt: 18 november 2004 door Vayne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Je stapt door hem heeen als je de links deur pakt eerst wil hij hem er uitgooien maar blijft die dode zitten en stap je er door heen ... Toch wel een bug niet zo realistish "" Ik stap door iemadn heen die ik er niet ui kan gooien "" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 BOEIEND :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.