brbgtaplayer Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hey, de ps2 heeft dacht ik een 300mhz processor, en 16mb videokaart. hoe kunnen ze dan in hemelsnaam zulke mooie beelden (sa, lcs) uit dat ding persen? en hoe doen ze dat uberhaupt, games maken op de ps2? met een zwaar gemodde ps2 of pc ofzo? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) nee, een ps2 heeft een andere processor enz. een speciale. daarop is alles mogelijk en trouwens: Die mooie beelden komen er heel mooi uit als je een goeie TV hebt: denk maar aan plasma Bewerkt: 13 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
SamShine Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Die mooie beelden komen er heel mooi uit als je een goeie TV hebt: denk maar aan plasma Daar is de Playstation 2 niet aan geoptimaliseerd. Persoonlijk vind ik dat PS2-games er minder goed uitzien op een (HD)-LCD/Plasma tv dan op een normale 4:3 TV... De exacte specs van de Playstation 2 kan je hier bewonderen. Games worden gemaakt op een normale PC, dit zijn meestal hele krachtige PC's. Ze doen dat met speciale (peperdure!) software, zoals 3DS max. Een spel heeft altijd een engine, dit is de basis van een spel, en kunnen zo models ect. worden toegevoegd. Als je een goeie engine hebt, kan je veel mooie models toevoegen zodat het spel mooi word. Meer vragen mag je stellen! Bewerkt: 13 januari 2007 door SamShine Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ik heb het ff gelezen (de specs), en ik denk dat ik het begin te snappen. ik was ff vergeten dat die ps2 128-bits is. kortom, die ps2 kan dus een (ondanks die lage clocksnelheid) een heleboel dingen per seconde weergeven, waardoor die ps2 kleurijke 3D-beelden kan weergeven! btw: onder een niet-HD breedbeeld (waarop je je ps2 met een EURO-AV kabel en/of een componentkabel is aangesloten) zijn de beelden van de ps2 beter dan je zal verwachten! ik heb zelf een 4:3 tv van een half jaar oud (niet-HD dus) met een ps2, en ik heb de kleuren wat hoger ingestelt, en het is dan nog best mooi voor zo'n oude console! en okay, een xbox is net iets mooier en een xbox-360 nog veel mooier (ook niet-HD) maaruh het is best zo hoor. en okay, de draw-distance is niet geweldig en de randen van dingen zijn niet heel erg glad, maar de beelden zijn wel veel mooier bij sa dan vc onder de videokaart van mijn ouders! (en mijn pc is te oud voor de recente GTA's) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.