60 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 ik las op wikigta dat er een missie is in grand theft auto vice city stories is die je moet doen voor die gekke manwijf die heet ''kill phill'' en ''kill phill part 2'' ik kan de omschrijfing niet lezen want hij staat in het rood nu mijn vraag (eindelijk ): moet je in die missy's phill cassidy ofzo vermoorden!? of wat wat moet je doen in die missy's ?! alvast bedankt 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Nee phil collins word steeds bedrijgt . Hij is bang dat hij word dood geschoten tijdens ze concert in vice city . In deze missie's ga je alleen zijn (problemen) Doden . Maar geen personage . . Phil cassdy doden zou ook beetje raar zijn omdat hij ook in de gta's speelt die verder in tijd zijn als vice city . Bewerkt: 13 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Bij de 2 Kill Phill moet je er juist voor zorgen dat Phill Collins NIET dood gaat, want hij moet een concert gaan geven in VC dat je na de missie In the Air Tonight kan zien voor 6000 dollar. In de eerste missie moet je er voor zorgen dat Phill's aankomst vlekkeloos verloopt, en de 2de missie weet ik niet meer zeker! Ik hoop dat je het nu goed weet! Als er vragen zijn kan je die altijd stellen! GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 ik las op wikigta dat er een missie is in grand theft auto vice city stories is die je moet doen voor die gekke manwijf die heet ''kill phill'' en ''kill phill part 2'' ik kan de omschrijfing niet lezen want hij staat in het rood nu mijn vraag (eindelijk ): moet je in die missy's phill cassidy ofzo vermoorden!? of wat wat moet je doen in die missy's ?! alvast bedankt 60 is kill phil misschien een verwijzing naar kill bill... want daar heb je ook een deel 2 bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Lover Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Ja, de missies Kill Phil Part I & Kill Phil Part II verwijzen inderdaad naar de films Kill Bill I en II! Bewerkt: 17 januari 2007 door PSP-Lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.