bart90 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hoe kun je zien welke dag van de week het is?? Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Door op de Tab toets te drukken (ervan uitgegaan dat je de pc versie hebt.) In ieder geval staat het onder je Stats bar (dus waar je kan zien hoeveel muscle en sex-appeal en respect je hebt.) Reageren
60 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 oftopic: hoe is dat met andere gta's??? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) oftopic: hoe is dat met andere gta's??? Hey GTA SA is de enige GTA waar het mogelijk is voor de dagen te zien. In de andere GTAs vinden ze dit waarschijnlijk niet nodig. GTA-Freak2 EDIT op hieronder. In GTA LCS en VCS hebben ze dit ook niet. Bewerkt: 13 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Voor zover ik weet hebben andere GTA's geen dagen. Vice City en GTA III in ieder geval niet. Het zou kunnen dat LCS en VCS het wel hebben, maar ik heb geen psp, dus geen idee hoe het te zien is, als het uberhaupt wel te zien is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het zit ook alleen in GTA San Andreas omdat op elke Maandag en Vrijdag belt Cesar je van de de Missie Wear Flowers in your Hear tot en met End of the Line als je in San Fierro bent. Daarvoor heb je het geloof ik nodig. Maar veder heb ik er weinig aan. Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Vergeet ook de export van auto's niet. Dat je op een bepaalde dag van de week bepaalde auto's kan importeren vanaf het schip in de baai van San Fierro. Reageren
Cenzy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Voor Playstation , Druk L1 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Zoals Cenzy zei:, Play Station 2: L1 PC: Tab Xbox: Onbekend Greetz, GTA Monster Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Xbox is niet onbekend. Dat is gewoon Left Trigger... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.