Jump to content

geld probleem

60

Recommended Posts

ik heb na de laatste missie van gta lcs gespaart totdat ik 1 mil. had en daarmee was ik erg blij ik heb dat gedaan door politie/ambulance/taxi enz. later kocht ik zown 5 miniguns ik had natuurlijk heel veel geld over ik viel de hoods aan en de colombians en na een hele tijd lol trappen met alle gangs en politie in liberty city was al mijn F*****G geld op nu vraag ik me af hoe ik aan geld moet komen ik heb nu 83 dollar :sst: ik heb alle auto's ook al heen gebracht en dat geld is ook al op dus help me aan geld te komen.

gr 60

ps er is geen asset ofzo in lcs toch !?

Delen op andere websites

Geld verdienen in de GTA's kan op heel wat manieren. Zoals je zelf al zegt kun je geld verdienen met taxi, ambulance en politiemissies. Deze heb je natuurlijk al wel gedaan, maar om weer wat geld te verdienen zou je het nog eens kunnen doen. Je hebt overigens natuurlijk ook nog de brandweermissies die je kunt doen.

Dan heb je nog Noodle Punk. Als je die hebt uitgespeeld kun je daar elke dan $2000 ophalen, dat is dus ook wel lekker denk ik.

Dan nog maar één, dat is Trash Dash, waar je voor vuilnisman kunt gaan spelen.

Bij de Well Snacked Pizza kun je vervolgens nog pizza's bezorgen, en nog Car Salesman, maar die laatste had je al gedaan zie ik.

Er zijn dus denk ik genoeg manieren om in LCS aan geld te komen. Kijk hier nog even voor een overzicht van Liberty City Stories.

Delen op andere websites

oow ja die van noodle punk is wel cool leker elke dag 2000 dollar ophalen die ga ik eens proberen ik wist niet eens dat die er was heb in mijn strategieboek gezien voor locateie en ga later ff prberen en met die pizza verdien je daar ook 2000 mee?!

Delen op andere websites

oow ja die van noodle punk is wel cool leker elke dag 2000 dollar ophalen die ga ik eens proberen ik wist niet eens dat die er was heb in mijn strategieboek gezien voor locateie en ga later ff prberen en met die pizza verdien je daar ook 2000 mee?!

Als je 'Well Snacked Pizza' voltooid kun je er ook elke dag $2.000,- op halen. In de missie krijg je ook nog per bezorging geld.

Na het voltooien van 'Cal Salesman' kun je er elke dag $4.000,- op halen. Aangezien je hem al hebt samen met 'Noodle Punk' kun je elke dag $8.000,- op halen. Een lekker bedragje :) .

Delen op andere websites

Bij de Pizza-missie hebt je na afloop inderdaad ook de mogelijkheid om per dag $2000 op te halen.

Dit staat ook op de pagina met de Pizza-missie, kijk maar: Klik!

[Edit] Naja, Asphalt zei het al.

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

wooow $8000 voor pizza tent/noodle tent/salesman ?! zij er meer assets ik dacht dat die ook bij taxie missies zijn

Er zijn geen Assets meer. Ook niet na 'Taxi Driver'. De beloning hiervoor is de 'Bickle '76'.

Er zijn wel veel andere Zij missies die geld op leveren. Zoals de Street Races of bijv. 'See The Sight Before Your Flight'

ik heb nog ff een vraag moet je in 1 keer 100 mensen vervoeren??

Er zijn geen Assets meer. Ook niet na 'Taxi Driver'. De beloning hiervoor is de 'Bickle '76'.

Delen op andere websites

nee ik bedoel gewoon moet ik in 1 keer 100 mensen vervoeren om taxie missy's te voltooien :)

Neen, je kunt gewoon tussen door stoppen. Je krijgt wel per 5 na elkaar een 'In a row' bonus. Per 5 meer een grotere beloning :).

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

cheaten is :kots:

EDIT:

bedankt voor al jullie op merkingen dit is wat ik uiteindelijk verdien :

-Pizza Boy $2000

-Noodle Boy $2000

-Carsales Man $ 4000

-geld van paar races $ 9000!!

per dag verdien ik dus $8000 en als ik daar bij ook nog straat races doe dat ik ook nog heel leuk vind dan word ik rijk!!!!

eerst had ik $83 en nu heb ik op dit moment 31.083!!!!!!

Bedankt mensen voor het helpen van mijn problemen ik ou zeggen er kan een slotje op want mijn problems zijn opgelost :D

Bewerkt: door 60
Delen op andere websites

Ik zo eigelijk gewoon mensen mollen want die hebben geld (sommige toch :puh: ) en dan een cheat uitvoeren dat de politie nooit meer komt en dan heb je het makkelijker .

Greetings Syfes

Als je toch al cheat, kan je net zo goed de money cheat doen, hoef je ook geen peds neer te knallen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...