Gtwien Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb SA al een hele tijd, maar sinds ik begonnen ben met modden, blokkeert hij meestal bij het afsluiten, soms tijdens het spel (willekeurig). Zoals je ziet op de afbeelding gebruik ik ook een car spawner, zou het daaraan kunnen liggen? Ook blokkeert mijn computer soms bij savehouses en missies, maar ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar toch: meer uitleg in dit topic. Ik heb een aantal dingen onduidelijk gemaakt, kwestie van een beetje privacy Als ik te onduidelijk geweest ben, mag je gerust meer info vragen. Gtwien Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik denk niet meteen dat het aan de car-spawner ligt. Dat is namenlijk niet iets wat je in het spel moet zetten, maar iets wat je er los van gebruikt zeg maar. Het kan bij Mods zijn dat je ze op één of andere manier verkeerd geïnstalleerd hebt, daardoor kan San Andreas rare dingen gaan doen. Je zou de Mods dus een een keer eruit kunnen halen (of SA helemaal opnieuw installeren), en dan weer herinstalleren, en kijken of alles dan weer werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.