ErnstJ Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Weet iemand waar de Phoenix staat???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) vraag ik me ook af want ik heb die race gedaan met een phoenix 8 kilometer lange race 1ste geworden de phoenix is toch zo wagen die je ook by gta vc had? Bewerkt: 20 november 2004 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ja ik moest big poppa killen en die reed ook in zo een auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) is makkelijk man .... *Hoe oud ben je, 10? Volgende keer normaal doen Bewerkt: 19 november 2004 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Wat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Wat??? 88steven88 heeft waarschijnlijk wat over jou gepost wat niet mocht en nou is dit bewerkt door se7en de god moderator snap je?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Okey ik snapte het al niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 weet iemand waar ik de phoenix nou kan vinden??? of waar die auto rijd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik wil weer in die phoenix rijden pls iemand wie weet waard die is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.