gansdar Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 hey mensen heb nu me eigen movie nou niet helemaal voetbalfan heeft mee geholpen dus kijk ff en beoordeel hem http://www.youtube.com/watch?v=MpLQZ2OxP3E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) ga ff kijken edit wel als ik hem gezien heb... EDIT: woow vet man leuke achtervolgingen ga ik vaker bekijken!!! ik geef je een 9.5 want ik vind dit echt wel een leuk filmpje!!! Bewerkt: 13 januari 2007 door 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 ik vind het een flurt filmpje... slegte kwaliteit en je strategie van spelen vond ik ook 10X niks maar dattis mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Redelijk goed filmpje, ik geef hem een 6,5 op tien. Nog een vraagje, hoe heet de mod van die politieauto? Hij ziet er gaaf uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 ik vind het een flurt filmpje... slegte kwaliteit en je strategie van spelen vond ik ook 10X niks maar dattismijn mening aan de kwaliteid kan ik niks doen want hij is geuplod door youtube die heeft de kwaliteit van het filmpje dat je er op zet maar ik vind dat iedereen ze iegen mening mag uitspreken want tenslotte hebben we in in nederland zoiets als vrijheids van meningsuiting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Ik vind het wel een leuk filmpje om naar te kijken, maar na 4 minuten werd het wat saai. Dit komt, omdat het iets is uit het spel wat iedereen kan doen, namelijk de politie gek maken. Toch enkele + punten: - mooie mods, maakt het filmpje toch iets interessanter - je kliert de politie, dan hebben we dus iets gemeen Ik geef hem ook een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Leuk filmpje,maar na een tijd,zoals al gezegd door anderen,werd het wel saai. Er zitten wel enkele leuke stunts bij. Ik geef het een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit. Maar had wat korter gekund. Ik geef hem een 7.50 Bodylotion maak hem zelf dan dus niet stom uit je nek lullen Bewerkt: 13 januari 2007 door Pimpie_007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 Erhmm jah dat was ik vergeten, een mooi plus punt waren de mods met de mooie auto's die police car was vet :td: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb tot de 1 min. gekeken, toen bedacht ik dat ik wel wat beters te doen heb. Probeer het iets spannender te maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb tot de 1 min. gekeken, toen bedacht ik dat ik wel wat beters te doen heb. Probeer het iets spannender te maken... Mee eens, het begint te vervelen na een tijdje. Probeer het iets spannender te maken, maak een uniqeu stunt met de politie op je hielen, dat ziet er altijd wel leuk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb nog een vraagje voor de beoordeling. Heb je het filmple gemaakt op de ps2 of de pc? Verder een mooi filmpje hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 niet super leuk filmpje , maar da politie kwellen maakt het leuker. 7.5 van de tien en hoe heb je dat richten gedaan (met dat rode(begin tot 0.30)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Het filmpje ging wel maar het begon een beetje te vervelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 ik vin het een 10 goed gedaan man erg mooi filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.