Kinzorro Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hey jongens, Kheb een nogal serieuze probleem, sommige auto's ( o.a bijna elke low-rider en ELKE politie-wagen ) hebben zo'n rare uitsteeksels, dit reegt enorm op en dat vermindert mn speelplezier. Ik heb speciaal voor jullie nog 2 foto's gemaakt om jullie exact te laten zien wat ik bedoel. ( Let niet op de half in de grond gesteekte wagen maar op de uitsteeksels. ) http://allyoucanupload.webshots.com/v/2001850056690630424 http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003469008019910405 Zien jullie nou wat ik bedoel? Zonde man.....khoop ECHT dat jullie me verder kunnen helpen ! Alvast bedankt. Kin Reageren
Gtwien Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Heb je ooit al eens een mod gebruikt? Het zou misschien daaraan kunnen liggen. Ook kan het aan je grafische kaart liggen, probeer eens de laatste driver te installeren. Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Oh, dat ziet er wel cool uit toch, ik zou het gewoon zou houden. Maar nu even serieus dan. Het zou aan één van je opties kunnen liggen, dus ik stel voor dat je eens probeert je opties allemaal te resetten, door gta_sa.set (een bestandje in Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files), te verwijderen. Zo kun je zien of het aan een verkeerde optie ligt. Is dit niet het probleem, dan kun je nog even zelf met de 'Display Options' rommelen, en kijken of het enig effect heeft op de punten die uit de auto's komen. Dit probleem kan overigens misschien ook wel een effect zijn die door een Mod is aangebracht. Als je Mods hebt, kun je ze eens één voor één deïnstalleren, en steeds weer even in je spel kijken. Als het blijkt dat je spel na het deïnstalleren van een Mod weer normaal is, kan het aan die desbetreffende Mod liggen. Mocht dit allemaal geen uitkomst bieden, dan kun je San Andreas altijd even opnieuw gaan installeren. Als laatste wil ik nog zeggen dat het misschien kan komen doordat je systeem niet helemaal goed genoeg is voor San Andreas. De minimale systeemeissen voor het spel zijn de volgende: Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Reageren
Kinzorro Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het ligt niet aan een mod ( ik gebruik er geen ) en ik ga niet meer aan mn display options rommelen omdat ik de vorige keer dat ik dat deed het hele spel traag liep. En gta_sa.set heb ik al tientallen keer verwijderd dat helpt niet. Opnieuw installeren helpt ook niet en mn systeemeisen zijn voldoende,sommige zelfs beter. Ik snap er ook echt niks meer van ik wil het echt weg hebben want het ziet niet uit die uitsteeksels doen ook geen schade of zo hoor je kunt er gwn doorheen lopen. Groetjes Kin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.