joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Ik ben op zoek naar een driver voor een netwerkkaart die ik niet kan vinden, Mijn Netwerkkaart van mijn laptop heet: National Semiconductor DP83815-Based PCI Fast Ethernet Adapter Ik wil hem graag hebben voor Windows Vista Final, ik heb nederlandse vista als je dat moet wete. alvast bedakt mvg. Joshoon Bewerkt: 13 januari 2007 door joshoon Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Blijkbaar niet.. op de site van mijn moederbord staan altijd alle drivers, ook mijn Netwerk Adapter. Mischien eens een kijkje nemen op de site van jouw moederbord, want google levert bij mij niets op. Bewerkt: 13 januari 2007 door Goliat Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hoe kom ik er achter wat voor moederbord ik heb, ik heb een Fujitsu Computers Siemens, Laptop. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) hoe kom ik er achter wat voor moederbord ik heb,ik heb een Fujitsu Computers Siemens, Laptop. Dat zegt natuurlijk helemaal niets, download het programma Everest om de naam van je moederbord op te zoeken: Everest.com Edit: Link fixed.. Bewerkt: 13 januari 2007 door Goliat Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 volgens mij doet die site het niet, want hij lijkt me een beetje apart Reageren
Kraay Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hoe kom ik er achter wat voor moederbord ik heb, ik heb een Fujitsu Computers Siemens, Laptop. Dat zegt natuurlijk helemaal niets, download het programma Everest om de naam van je moederbord op te zoeken: Everest.com Dat zegt wel wat, weet je toevallig ook welk type het is? Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hoe of waar kan ik dat zien? Reageren
Kraay Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Start->Uitvoeren->'dxdiag' intypen. Daar zie je systeemfabrikant en systeemmodel staan Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Systeemfabrikant: FUJITSU SIEMENS Systeemmodel: Amilo D Series Reageren
Schno009 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) National semiconductor? Sinds wanneer geeft de chipbakker de specs op. Als je alleen maar national semiconductor DP83815 had ingetyped bij google, was de 1e de beste hit, de site van de fabrikant van de chip zelf! National Semiconductor Als hier geen vista driver staat, is er geen (werkt een xp driver niet?) EDIT: Hoe kan die link nou in godsnaam verkloot zijn????, nou ja, nu werkt hij wel Bewerkt: 13 januari 2007 door schno009 Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 dit site doet het niet Reageren
Kraay Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Ik heb hier eens zitten kijken en als je dan Notebooks -> Amilo -> Amilo D Series -> ???. Dan moet je nog een type invullen, ik weet niet of daar veel verschil tussen zit of welke jij hebt, maar ik heb er gewoon een gekozen, dan heb ik LAN aangevinkt+ besturingssysteem(XP heb je denk ik?) daar staat bij notes, dat Windows XP die al hoort te herkennen, maar toch zou je zo'n driver is kunnen proberen.(of uiteraard van een andere type laptop als je die weet) Edit wacht, windows vista lees ik nu :$. Maar misschien werkt het toch.. En schno009 is me ergens mee voor Correcte link in Schno009 zijn post(2x http stond erin): http//www.national.com/appinfo/networks/0,1804,829,00.html Bewerkt: 13 januari 2007 door Kraay Reageren
joshoon Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 ik wil em graag voor windows Vista Final, zei ik al in het begin Reageren
Schno009 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) link gefixt en lees mijn originele bericht, als daar geen vista driver staat, is er geen Bewerkt: 13 januari 2007 door schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.