Jump to content

Driver Nodig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben op zoek naar een driver voor een netwerkkaart die ik niet kan vinden,

Mijn Netwerkkaart van mijn laptop heet:

National Semiconductor DP83815-Based PCI Fast Ethernet Adapter

Ik wil hem graag hebben voor Windows Vista Final, ik heb nederlandse vista als je dat moet wete.

alvast bedakt

mvg.

Joshoon :cya:

Bewerkt: door joshoon

Blijkbaar niet.. op de site van mijn moederbord staan altijd alle drivers, ook mijn Netwerk Adapter. Mischien eens een kijkje nemen op de site van jouw moederbord, want google levert bij mij niets op.

Bewerkt: door Goliat
hoe kom ik er achter wat voor moederbord ik heb,

ik heb een Fujitsu Computers Siemens, Laptop.

Dat zegt natuurlijk helemaal niets, download het programma Everest om de naam van je moederbord op te zoeken: Everest.com

Edit: Link fixed..

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

hoe kom ik er achter wat voor moederbord ik heb,

ik heb een Fujitsu Computers Siemens, Laptop.

Dat zegt natuurlijk helemaal niets, download het programma Everest om de naam van je moederbord op te zoeken: Everest.com

Dat zegt wel wat, weet je toevallig ook welk type het is?

National semiconductor? Sinds wanneer geeft de chipbakker de specs op. Als je alleen maar national semiconductor DP83815 had ingetyped bij google, was de 1e de beste hit, de site van de fabrikant van de chip zelf!

National Semiconductor

Als hier geen vista driver staat, is er geen (werkt een xp driver niet?)

EDIT: Hoe kan die link nou in godsnaam verkloot zijn????, nou ja, nu werkt hij wel

Bewerkt: door schno009

Ik heb hier eens zitten kijken en als je dan Notebooks -> Amilo -> Amilo D Series -> ???. Dan moet je nog een type invullen, ik weet niet of daar veel verschil tussen zit of welke jij hebt, maar ik heb er gewoon een gekozen, dan heb ik LAN aangevinkt+ besturingssysteem(XP heb je denk ik?) daar staat bij notes, dat Windows XP die al hoort te herkennen, maar toch zou je zo'n driver is kunnen proberen.(of uiteraard van een andere type laptop als je die weet)

Edit wacht, windows vista lees ik nu :$. Maar misschien werkt het toch.. En schno009 is me ergens mee voor

Correcte link in Schno009 zijn post(2x http stond erin): http//www.national.com/appinfo/networks/0,1804,829,00.html

Bewerkt: door Kraay

link gefixt

en lees mijn originele bericht, als daar geen vista driver staat, is er geen

Bewerkt: door schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...