Rivel Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hallo allemaal! Ik was bezig met alle hiden sprays te doen ! Tot dat ik bij 98 zat! ik heb een kaartje van de computer geprint en daar alles op aangeduid, maar nu vind ik er twee niet meer! Bestaat er een tooltje dat je kan zien welke hidden sprays ik nolg niet heb gedaan? Of wil iemand als hij zin heft ze allemaal eens nakijken voor mij Ik zet anders even mijn savegame in de bijlage! liefs, Rivel
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Je hebt er inderdaad nog 2 niet gedaan, dat zijn de volgende twee: De één kon je vinden in East Los Santos op de achterkant van een gebouw. De andere kon je vinden in East Beach, op de begane grond van een parkeergarage. Ik heb ze direct voor je gedaan, dat is gewoon service. Savegame zit onder de bijlage. Bewerkt: 13 januari 2007 door -Matthijs-
Rivel Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) oh dankje, zalig liefs, Rivel EDIT: harteljk dank! Bewerkt: 13 januari 2007 door Rivel
Recommended Posts