Jump to content

Iets Geks......

Recommended Posts

Geplaatst:

He ik zoek al heel lang naar de kart en de vortex.

Ik kijk op de aangegeven plaatsen van

Voertuigen kaart

Ik ga er naartoe en ik zie geen kart en evenmin een vortex :angry: :wacko:

Wie kan me helpen

Geplaatst:

Ja maar waarom zie ik de kart en de vortex niet :S

Ik heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet :(:(:(:(:(:(

Geplaatst:

Ik heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet :(:(:(:(:(:(

kijk,.. de kart en de vortex moet je behalen door andere missies te doen zoals autos importeren en exporteren of je drivers licence.

je krijgt bijvoorbeeld de hotknife als je alles goud heb bij driving school ect,...

Geplaatst:

Ik heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet  :(  :(  :(  :(  :(  :(

kijk,.. de kart en de vortex moet je behalen door andere missies te doen zoals autos importeren en exporteren of je drivers licence.

je krijgt bijvoorbeeld de hotknife als je alles goud heb bij driving school ect,...

Dat is niet waar! Je kan ze gewooon altijd vinden. Misschien was het gewoon toeval dat ze er juist op dat moment niet stonden. Ga gewoon even opnieuw kijken :D

Geplaatst:

Je moet volgens mij eerst die missie doen dat je met Madd-Dogg die OG LOC z'n rijm-boek moet stelen, dan zit je in een vortex en een kart..

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet volgens mij eerst die missie doen dat je met Madd-Dogg die OG LOC z'n rijm-boek moet stelen, dan zit je in een vortex en een kart..

Nee, de Vortex en kart missie is pas helemaal aan het einde van de verhaallijn.

*** SPOILER ***

als je aan het einde van het spel terug komt in LS ga je met Madd Dog verhaal halen bij OG Loc

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:

voor kart moet je eerst een racwe met een kart doen voor vortex de missie met een vortex .. dan kan je wel ne tin lv zitten maar als je die missies niet heb gedaan shciet je niks op :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...