liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 He ik zoek al heel lang naar de kart en de vortex. Ik kijk op de aangegeven plaatsen van Voertuigen kaart Ik ga er naartoe en ik zie geen kart en evenmin een vortex :angry: :wacko: Wie kan me helpen Reageren
kardito Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 waarschijnlijk moet je eerst bepaalde missies hebben gedaan voordat je die voertuigen kunt vinden Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ik zit al in LV <_< :wacko: Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Zal het vast wel zijn ja! BTW nooit geweten dat SA zoooo groot was :blink: Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja maar waarom zie ik de kart en de vortex niet :S Ik heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Is ter anders geen cheat voor? Als je 'm dan niet saved is ter nix aan de hand! Reageren
Vayne Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja maar waarom zie ik de kart en de vortex niet :SIk heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet kijk,.. de kart en de vortex moet je behalen door andere missies te doen zoals autos importeren en exporteren of je drivers licence. je krijgt bijvoorbeeld de hotknife als je alles goud heb bij driving school ect,... Reageren
Autodiefje Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja maar waarom zie ik de kart en de vortex niet :SIk heb de missie met de vortex al goed afgerond maar de kart zie ik echt niet kijk,.. de kart en de vortex moet je behalen door andere missies te doen zoals autos importeren en exporteren of je drivers licence. je krijgt bijvoorbeeld de hotknife als je alles goud heb bij driving school ect,... Dat is niet waar! Je kan ze gewooon altijd vinden. Misschien was het gewoon toeval dat ze er juist op dat moment niet stonden. Ga gewoon even opnieuw kijken Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Voor de kart ben ik overal al 100X teruggekomen of staan die karts in een steegje? Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Je moet volgens mij eerst die missie doen dat je met Madd-Dogg die OG LOC z'n rijm-boek moet stelen, dan zit je in een vortex en een kart.. Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Die missie heb ik allang gedaan en waar dan bij madd dogg's huis is die kart? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Je moet volgens mij eerst die missie doen dat je met Madd-Dogg die OG LOC z'n rijm-boek moet stelen, dan zit je in een vortex en een kart.. Nee, de Vortex en kart missie is pas helemaal aan het einde van de verhaallijn. *** SPOILER *** als je aan het einde van het spel terug komt in LS ga je met Madd Dog verhaal halen bij OG Loc Bewerkt: 18 november 2004 door BrokenTable Reageren
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 voor kart moet je eerst een racwe met een kart doen voor vortex de missie met een vortex .. dan kan je wel ne tin lv zitten maar als je die missies niet heb gedaan shciet je niks op Reageren
CJ-SA Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Voor de vortex en kart moet je alweer weer terug zijn in los santos , ben je dus nog niet , helaas pindakaas Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik zit bij missie N.O.E Rot missie is dat zeg,maar na welke missie moet ik terug naar LS? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.