Jump to content

Wat Vind Jij Van De Missies ?


Cenzy

Wat Vind Jij Van De Missies  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat Vind Jij Van De Missies

    • Fantastisch
      4
    • Heel Leuk
      2
    • Leuk
      6
    • Leuk , Origineel Bedacht
      5
    • Leuk , Maar te Lang
      1
    • Leuk , Maar te Kort
      0
    • Redelijk
      1
    • Redelijk Saai
      0
    • Enorm Saai
      0
    • Dom , Slaagt op niets
      1


Recommended Posts

Joew , 8)

Ik vraag me af wat jullie van de missies vinden :)

Ik heb hier nog geen Poll over gevonden dus bij deze :*D

Ik vind ze .. Dom , Slaagt op Niets :puh:

Waarom ?

Omdat Claude een " Sloef " is . :puh:

Eerst moet hij alles doen voor de Maffia en dan komen de Yakuza en dan doet hij daar weer alles voor :puh:

Je werkt bij Kenji , maar bij Donald Love moet je hem weer vermoorden :puh:

Dom dus :puh:

:cya:

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Joew , 8)

Ik vraag me af wat jullie van de missies vinden :)

Ik heb hier nog geen Poll over gevonden dus bij deze :*D

Ik vind ze .. Dom , Slaagt op Niets :puh:

Waarom ?

Omdat Claude een " Sloef " is . :puh:

Eerst moet hij alles doen voor de Maffia en dan komen de Yakuza en dan doet hij daar weer alles voor :puh:

Je werkt bij Kenji , maar bij Donald Love moet je hem weer vermoorden :puh:

Dom dus :puh:

:cya:

Ik vind GTAIII echt fantastisch, het is echt mijn favoriete GTA! Ook de missies, alleen vind ik het dom dat Claude in GTAIII nog niet praat, maargoed ik heb ook wel missie's in GTAIII gezien waarvan ik dacht; 'Pff, wat een lompe missie', dus ik kan niet stemmen 'Fantastisch' want dat zal betekenen dat ik alle missies fantastisch zou vinden. Ik heb op 'Heel Leuk' gestemt omdat ik de meeste missie Heeel leuk vind, maar sommige minder, een gemiddelde zou je het kunnen noemen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies fantastisch, en ik houd er rekening mee dat GTA III alweer bijna 7 jaar oud is. De missies zijn lang, leuk om te doen en de moeilijkheidsgraad vind ik precies goed. Ik ken geen ander spel uit 2000 dat zulke missies heeft. De GTA-missies van nu hebben ook nog steeds iets weg van die van GTA III, al zijn ze nog leuker. Het verhaal is ook leuk om te volgen, alleen is het jammer dat Claude niet kan praten. De zijmissies vind ik ook leuk, het is overzichtelijk dat je ze allemaal ziet en dat ze niet verstopt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies wel leuk bedacht,rekening houdende dat het spel al van 2000 is.Ook de zijmissies zijn leuk,alleen zijn sommige wel moelijk.Enig minpunt vind ik dat Claude niet kan praten en sommige zijmissies(rampage) moeilijk te vinden zijn .

Bewerkt: door Ben007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 'leuk' gestemd. Er zitten inderdaad wel leuke missie's bij, maar ook wel bij dan denk je van wat een k*t missie. :-( En wat ik ook jammer vind is dat Claude zijn tong verloren is. :bonk:

Gr,

Michiel23 :cya:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missie's in GTA III erg leuk!

Ze zijn niet zo gevarieerd als in latere GTA's maar toch blijft GTA III mijn lievelings GTA met dat donkere maffiasfeertje. GTA LCS heeft dat sfeertje niet echt goed terug kkunnen brengen, daar was alles te licht.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...